Toon posts:

Case eraf halen groot risico!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is me wel gelukt... maar ik heb veel horen kraken en ik moest zeer veel kracht zetten!

en die GFD bezorgen daar komt ook al niets van in!!!! FUCK HARDWARE.NL

Afrader die Case eraf slopen!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:58

Wimo.

Shake and Bake!

Uh ik denk dat je overdrijft.. er zijn ZAT mensen die er geen problemen mee hadden :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ik moest met 2 handen al me krachten gebruiken en KRAK! jah hij was uit elkaar
!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-08 09:16
Je moet het natuurlijk wel met beleid doen ;) dus niet zo van: oh ja, nog ff de case eraf slopen. hoppa krak, oeps verkeerde krak. :P het ding is van plastic, en als je heen en weer blijft wrikken geeft het zich na verloop van tijd wel gewonnen :) geduld is een schone zaak. (en toen bleek er bij mij dus een 550 in te zitten ipv een 500)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
ik heb de case van mijn p2 350 er ooit afgesloopt, niet echt nuttig maar ik wou gewoon zien wat erin zat :)

ging er prima af met een dikke schroevendraaier.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou wel denken dat hij veel te gevoelig is...

FF een test: kan je er op springen en stampen en tegen de muur aan flikkren??

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook gewoon 4 case screws nemen, klein stukkie buddie erop, alle screws ff op de pinnetjes van je PIII casing plaatsen, het geheel omkeren zodat de koppen van de schroeven op een plat vlak rust en drukken tot je wat klikjes hoort, tadaa ! Wel CPU'tje netjes vlak houden...op die manier kun je die casing er zelfs later opnieuw opzetten (nee, ik zou idd niet weten waarom je dat zou willen).

-Nox
Pagina: 1