Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Apple macbook pro 13'' Retina gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga de laptop gebruiken voor mijn studie (Logistics Engineering). Begin september begin ik met de opleiding.

Wat is je budget?
maximaal €1100,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik moet voor mijn studie elke dag met de trein naar Amsterdam.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeur gaat uit naar een Apple macbook pro, dit omdat mijn vrienden mij dit aanraden. Ook gaat mijn voorkeur uit naar een laptop dat niet te zwaar is en het liefst 13''.

Wat vinden jullie van deze? : V&A aangeboden: Apple MacBook Pro 13" Retina (8GB, i5, 128GB + Magic mouse & ...
Of deze: V&A aangeboden: 13" MBP Retina van 12-2014 | 128GB | Inc MS Office | ZGAN!
Graag hoor ik jullie advies!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 12:45 ]

• Duzzzzzz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 13:10
Als je deze 13" MBPR overweegt, zou ik even nog even wachten met de aanschaf. Er zal binnenkort -binnen paar maanden waarschijnlijk- een nieuw model uitgebracht worden. Ik denk dat het de moeite waard is om op deze update te wachten. Zeker gezien de hoge prijs wil je liever geen laptop met 'oudere' specs kopen...
Wellicht is er tegen die tijd nog een kans om oud model tegen gereduceerde prijs te kopen bij winkels die deze nog op de plank hebben liggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Duzzzzzz op 17-07-2016 14:44 . Reden: taalfoutjes ]

Verwijderd

Topicstarter
Duzzzzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:43:
Als je deze 13" MBPR overweegt, zou ik even nog even wachten met de aanschaf. Er zal binnenkort -binnen paar maanden waarschijnlijk- een nieuw model uitgebracht worden. Ik denk dat het de moeite waard is om op deze update te wachten. Zeker gezien de hoge prijs wil je liever geen laptop met 'oudere' specs kopen...
Wellicht is er tegen die tijd nog een kans om oud model tegen gereduceerde prijs te kopen bij winkels die deze nog op de plank hebben liggen.
Bedankt voor je tip!! Weet je misschien ook wanneer deze nieuwe model wordt uitgebracht? Want ik heb wel eigenlijk voor mijn studie die in september start een laptop nodig.

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Als je het budget hebt voor een nieuwe dan is wachten waarschijnlijk een goed idee.

http://buyersguide.macrumors.com/#Mac

• warddekinderen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 21:08
Philflow schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:40:
Als je het budget hebt voor een nieuwe dan is wachten waarschijnlijk een goed idee.

http://buyersguide.macrumors.com/#Mac
Daar moet overigens wel duidelijk bij verteld worden dat het voornamelijk afgeraden wordt om nieuwe exemplaren te kopen tegen een nieuwprijs. Ikzelf heb net een tweedehands MBP 13" gekocht voor zo'n 750 euro onder de nieuwwaarde. Dan lijken die paar maanden wachten toch weer een stuk minder aantrekkelijk ;)

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-11 09:34
Op basis waarvan hebben je maten een MBPR aangeraden? Omdat ze hem zelf ook hebben? Je bent wat vaag in je omschrijving wat je er mee gaat doen. Ja, voor je studie. En wat houdt dat in? voornamelijk aantekeningen kloppen, of dikke tekeningen en berekeningen maken? eerste geval zal je best goed zitten met een MBPR, alleen heb je wel een duur ding in handen ervoor. in het tweede geval zit je ook goed, alleen kan je scherm weer net te klein zijn.

Kortom, wees specifiek!

• jimix
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb een aantal dagen geleden nog een macbook pro 13 inch 2015 8GB 256SSD op marktplaats gezet mocht je interesse hebben pm me.

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-10 10:32

garriej

Ik las ondertieten.

Waarom een MBPR? Zijn natuurlijk mooie apparaten wel, maar waar ga je de laptop voor gebruiken. Met een budget van 1100 euro kun je ook een nieuwe Windows laptop kopen die klein, licht en snel is en dan heb je dus een nieuwe i.p.v. een twee jaar oud model.

op basis van wat adviseren je vrienden dit? zijn er bepaalde programma's die vooral goed werken onder macOS? Of hebben ze er zelf ook één. ga je veel zware programma's gebruiken? zo niet, dan kun je ook nog kijken naar een macbook air, als je dan echt Apple wilt.

Ik heb persoonlijk niks tegen Apple hoor, maken geweldig spul. Maar kijk even objectief naar je case.
Pagina: 1