Iemand loopt mij zwart te maken :(

Pagina: 1
Acties:
  • 1.707 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
Mijn vraag: Mag je iemand zwart maken in de v&a beoordeling :?

Ik heb wat pech met versturen en wil dan ook nog zijn geld terug geven, terwijl hij degene moet zijn die het risico van verzenden loopt :?

|Nu loopt hij te trollen en te flamen naar mij, terwijl ik er niets aan kan doen :?

Ik hoop op rectificatie :?

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er iets in dat niet waar is?

Als dat werkelijk is hoe het gegaan is, vind ik dat hij nog erg vriendelijk blijft.

Ik zie geen trolls en flames in de beoordeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-10 22:24
Eens met degene boven mij, als het so gegaan is blijft hij netjes. Ook dat hij aangeeft dat als het geld terug is hij de review zal aanpassen laat ook zijn goede wil zien.

Ik ben wel benieuwd hoe jij deze deal en verzending zelf hebt ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
Ik vindt wel dat hij zich negatief over mij uitlaat, is er ook verteld dat er een weekend tussen zat waardoor versturen zo wie zo vertraging heeft :?
Die ene dag had ik geld uitgegeven en daardoor kon hij zaterdag niet op de post, dit kun je me aanrekenen. maar goed. Maandag heb ik de cpu meteen verstuurd. Ik vermoed eigenlijk om dat hij in een pension zit ofzo, dat het pakket wel is aangekomen, maar niet bij hem. Dit valt buiten mijn schuld :| En nu draai ik voor de verloren kosten op :?
Het geeft je te denken, vroeger had ik een account uit 2004, nooit problemen en altijd een positieve beoordeling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 18:47
Waarom heeft het terugsturen sowieso vertraging door het weekend?
Op zaterdag kan je verzenden en leveren ze ook.

En je vermoed dingen omdat je geen track and trace bewijs hebt dus dit is helemaal niet helemaal buiten je om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz99
ja ik heb een klein pakket gemaakt zodat het met de briefpost mee kon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:21
Ik lees niks in zijn beoordeling wat niet klopt.

- Heb je beloofd dat je het artikel op donderdag zou versturen? Zo ja, waarom doe je dat dan niet?
- Als je een pakket verstuurt krijg je een track-en-trace code. Waarom geef je dat niet aan hem?
- De afzender is verantwoordelijk voor de verzending, het risico is niet voor de ontvanger. Als jij dat risico niet wilt lopen, moet je hem daarover informeren. Of weigeren te verzenden en alleen op laten halen.
- Ook bij een brievenbuspakket krijg je een code, dus is dit geen excuus.

Op basis van jouw info vind ik dat je veel te verwijten valt. Ik kan niks ontdekken in zijn feedback wat niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [object Object]
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-09 10:04
Voor de volgende keer: Het kan altijd zo zijn dat dingen niet gaan zoals je van plan was. Als je iets belooft en je kunt het om wat voor reden dan ook niet waarmaken zeg dat dan meteen, dat scheelt een hoop frustratie voor de ontvanger.

In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie_k
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:55
firefallkiller schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:59:
....
Die ene dag had ik geld uitgegeven en daardoor kon hij zaterdag niet op de post, dit kun je me aanrekenen. maar goed.
...
Uhm....hij heeft toch geld overgemaakt voor het product+verzendkosten?
Dan heb je toch geld om t pakketje te versturen..?
Hoe kan je dat nou eerst aan iets anders uitgeven dan, da's niet heel netjes.

Live from Denmark

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 18:47
firefallkiller schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:23:
Dan is het weekend al helemaal geen excuus, maar uit de review haal ik dat het een pakketpost zou moeten zijn en geen brievenbuspost? Bovendien als je het dan toch verzend in de winkel kan je voor brievenbus pakjes ook track and trace krijgen. Ben heel benieuwd hoe je die processor veilig hebt verzonden via brievenbuspost.. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Katerin op 16-07-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rm_a_rayman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Laat me raden >:) . Je hebt er postzegels op geplakt en hem in de eerste de beste brievenbus gedumpt. Correct?

Eigenlijk is het best treurig dat je niet inziet dat je 100% fout zit :X .
Die negatieve beoordeling lijkt mij terecht en eigenlijk had communicatie ook negatief mogen zijn. Je hebt namelijk niets volgens afspraak gedaan en je hebt niet de moeite genomen om de koper van te voren in te lichten. Hij moest immers zelf vragen waar het pakketje bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assk
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10 04:40
Je hebt het verzonden via een brief (dus geen track and trace). Ik heb meerdere keren iets verzonden via PostNL wat niet aankomt en er is geen enkele check om te kijken of het ook daadwerkelijk is aangekomen. Helaas zitten er genoeg mensen bij die aangeven dat ze niets hebben ontvangen, zodat je het weer gaat verzenden of geld gaat retourneren. Iemand kan de fout in je schoenen schuiven en je hebt geen enkel bewijs. Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan PostNL maar ik weet bijna zeker dat de brief wel is aangekomen. Ik verkoop ook heel wat goederen op eBay en mijn internationale brieven met gewoon een postzegel komen altijd aan. Alleen bij zendingen binnen Nederland gaat het bij mij 1 op de 3 keer mis (ik vind dit niet toevallig).

Ik stem nu expliciet af dat verzenden via brief op risico van de koper komt. Daarnaast maak ik foto's en video's van het inpakken en versturen.

[ Voor 6% gewijzigd door assk op 16-07-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usefulidiot.198
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:03
firefallkiller schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 05:12:
Mijn vraag: Mag je iemand zwart maken in de v&a beoordeling :?

Ik heb wat pech met versturen en wil dan ook nog zijn geld terug geven, terwijl hij degene moet zijn die het risico van verzenden loopt :?

|Nu loopt hij te trollen en te flamen naar mij, terwijl ik er niets aan kan doen :?

Ik hoop op rectificatie :?
Ik lees niks wat op zwart maken neerkomt.
Mag hopen dat het bericht verder ook gewoon ongewijzigd blijft staan, zou zelf namelijk ook niks meer bij je willen kopen. Zie je zelf echt niet in dat je het totaal verkeerd hebt aangepakt?

PSN: nameless-iD_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Voor de volgende keer: Je kan iets ook versturen als een brievenbuspakje. Is goedkoper dan een pakketje (€3,50 geloof ik) en je krijgt een track & trace.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
grun93 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:31:
Ik lees niks in zijn beoordeling wat niet klopt.

- Heb je beloofd dat je het artikel op donderdag zou versturen? Zo ja, waarom doe je dat dan niet?
- Als je een pakket verstuurt krijg je een track-en-trace code. Waarom geef je dat niet aan hem?
- De afzender is verantwoordelijk voor de verzending, het risico is niet voor de ontvanger. Als jij dat risico niet wilt lopen, moet je hem daarover informeren. Of weigeren te verzenden en alleen op laten halen.
- Ook bij een brievenbuspakket krijg je een code, dus is dit geen excuus.

Op basis van jouw info vind ik dat je veel te verwijten valt. Ik kan niks ontdekken in zijn feedback wat niet klopt.
Exact dit.
Oorzaak -> Gevolg, vooral ook even in de spiegel kijken en niet meteen beginnen te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Nogmaals: volg de procedure. Publieke discussie is nergens voor nodig.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.