Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De laatste review van de sony xperia z4 tablet dateert van 3 maart. Nu er ondertussen meer gebruikers zijn, vraag ik mij af, hoe goed draait de sony nu op de snapdragon 810 processor? Hoe is de interface? Vlot en soepel, aangenaam of eerder aan de mindere kant?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:59

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 18:40:
De laatste review van de sony xperia z4 tablet dateert van 3 maart. Nu er ondertussen meer gebruikers zijn, vraag ik mij af, hoe goed draait de sony nu op de snapdragon 810 processor? Hoe is de interface? Vlot en soepel, aangenaam of eerder aan de mindere kant?
Reviews kun je heel goed zelf vinden, dus dit soort topics hebben weinig toegevoegde waarde. Verder als de reviews / ervaringen van 3 maart goed waren, waarom verwacht je dan dat die nu slecht zijn? De Snapdragon 810 is gewoon een dijk van een SOC. Hou er echter wel rekening mee dat de tablet inmiddels meer dan één jaar oud is, dus (software) ondersteuning zal beperkt zijn. Verder is de tablet bijna nergens meer echt op voorraad en is de prijs nogal hoog.

Mocht je toch nog aankoopadvies willen of tussen verschillende tablet twijfelen, maak dan vooral een nieuw topic aan in MAA. Vermeld daar wel in wat je wensen en eisen zijn. Hier gaat in ieder geval een slotje op.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 19-07-2016 09:50 ]

Dit topic is gesloten.