Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoektocht 486

Pagina: 1
Acties:

• SeanCattery
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-11 11:05
Heren,

ik ben al een aantal weken opzoek naar een 486, bij voorkeur bijvoorbeeld een 486DX2. Waar ik dacht dat dit heel makkelijk zou worden valt dit toch tegen in de praktijk. Alle 2e hands sites zonder succes en hier ook nog weinig succes.

Hebben jullie een aantal tips voor mij waar ik zo'n oude computer zou kunnen vinden?

Bedankt alvast :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

https://tweakers.net/aanbod/
Gewoon hier een gezocht advertentie plempen. Beste kans dat iemand zo'n ding nog op zolder heeft liggen.

• lightdestroyer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-11 09:30
Het probleem zal eerder zijn dat diegene die ze nog hebben deze niet direct zullen willen wegdoen, anders hadden ze dit al lang geleden gedaan vermoed ik. Diegene die ik nog staan heb nemen namelijk nog een serieus stuk plaats in beslag ;). En de WAF is gigantisch laag al ist maar dankzij het mooie beige dat de meesten hebben >:)

In ieder geval veel succes met de zoektocht.

De enige tip die ik je kan geven is dat voor je ene koopt of ophaalt je best eens vraagt of hij nog recent gewerkt heeft (of je dit controleert). Die dingen hebben namelijk de neiging niet meer op te starten/vast te lopen als je ze niet regelmatig eens gebruikt. (Lekkende onderdelen op m'n moederborden zijn bij mij het grootste probleem though .. )

Specs

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-11 15:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Yup, check voor onboard (gesoldeerde) batterij ivm lekkend elektroliet of reguliere knoopcel. Die eerste is echt dodelijk..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A