Gestorven athlon... :(

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
jah je leest het goed, mijn athlon is gisteren overleden... het was een mooi systeem waar ik veel plezier van heb gehad.
Voor een slot-a hele goede prestaties, 3dmark 2k1 bijvoorbeeld: rond de 6200 punten.
echt heel erg balen, maar ja het is niet anders.
wie heeft er interesse in het volgende aangezien ik nogal krap zit voor wat nieuws?

ik heb hier liggen:

Asus K7V-T (slechts 1 maand oud wegens RMA)

256MB Dane-Elec pc-133, loopt gegarandeerd 165mhz cas 222, heb het weken op die snelheid gehad...sisoft membench scores rond de 560/712

een geweldige basis voor de slot-a overklokker, samen in 1 koop lijkt me rond de 300 nog wel redelijk (met name dat ram is speciaal...)

minuutje stilte voor mijn RIP systeem...

:'(

Q out...

of heeft iemand nog een slot-a voor mij liggen van rond de 800 mhz?

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• cool0
  • Laatst online: 14-06 16:49

cool0

Dit hoort eigenlijk in vraag & Aanbod dus. Verder ben ik niet zo AMD lover dus sorry

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Verwijderd

Een TB slot A kopen? ik heb er nog liggen

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 20:05
Slot A is zeldzaam, zeker de 700 Mhz+'ers.
Dus ik denk dat je beter naar Socket A kunt gaan.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

* stil is *

:'(

/me toont medeleven

ontopic: sorry nope anders had ik um goedkoop verstuurd! :)

• Dr.Q
je hebt gelijk...

• Dr.Q
Op dinsdag 26 juni 2001 16:23 schreef rxseven het volgende:
Een TB slot A kopen? ik heb er nog liggen
dat meen je?
hoeveel mhz en hoeveel pegels?
en ben je er ook aan wezen knoeien?

Verwijderd

Bij Mr. Computer (ja, ik weet het) staat nog een slot A 800 Mhz nieuw.

Verwijderd

Nee, ik heb de proc over, leverancier heeft op het laatst geen moerderbord meer gelevert, Space Promotions bedankt!

• Dr.Q
oke add me @ icq 94664179....

Verwijderd

Mijn condoleances voor je Slot-A. :'(

Ik hoop dat mijn Slotje het nog even volhoudt! Ik krijg net een Alpha binnen :9 met een GFD :) Kan die eindelijk op z'n normale snelheid draaien >:)

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel Slot-A's er nog staan te werken bij de tweakers *D

Verwijderd

Gecondoleerd. 't is een bekend gevoel...

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 00:50
Hier staat ook al anderhalf jaar een Athlon 600@800 te draaien. Maar ik begin nu wel steeds meer te denken over een upgrade, maar hij doet het nog steeds perfect :)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

zoiets had ik ook bijna meegemaakt. Ik ging mijn retail p3 slot 1 fan + heatsink eraf halen, wat nogal een k*t klusje is. Ik tè voorzichtig gedaan en zo'n heel klein resistortje eraf gemold. Ik :'( deed ik de cpu erin, doettie het gewoon nog. Kon um eerst ff niet uit me comp halen, want ik had er nog geen koeler op gezet, dus ik cremeerde dat ding ook nog eens bijna >:)

gelukkig liep het voor mij beterz af dan voor jou

* BlizzarD condoleerd you

iStockphoto

• Dr.Q
hoera wat een geluk, ik kan nog een athlon slot-a 800 t-bird regelen. Misschien dat die ook de 1ghz nog wil halen net zoals die andere 800 (800 core)...
ik denk dat ik mijn kapotte athlon een laatste eer geef op mijn kastwand...
hulde! scheelt me weer een hoop geld...

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 17:39 schreef Dr.Q het volgende:
hoera wat een geluk, ik kan nog een athlon slot-a 800 t-bird regelen. Misschien dat die ook de 1ghz nog wil halen net zoals die andere 800 (800 core)...
ik denk dat ik mijn kapotte athlon een laatste eer geef op mijn kastwand...
hulde! scheelt me weer een hoop geld...
origineel, mijn 440bx die boem deed hangt hier aan de muur :) alle jumpers eraf gejat, spare parts >:)
als er nog iemand op je kamer komt zal die in ieder geval raar staan te kijken, doen ze hier ook. doen! :)

Verwijderd

Het lijkt wel of er iets heerst de laatste tijd. Alweer een dooie AMD. Misschien heeft het toch iets met de buiten temp. te maken.

Gecondoleerd

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 14:02
gecondoleerd :'(

mhhh, dat dan-elec geheugen lijkt mij wel :9~
hoeveel vraag je alleen voor die dimm?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

deze topic schieten ook met de minuut uit de grond.
arme AMD, LONG LIVE INTEL!!!

ik heb nu al ruim 5 maanden een pentium 3 800 en draait als een zonnetje

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

[b]Ben eigenlijk benieuwd hoeveel Slot-A's er nog staan te werken bij de tweakers *D
Hier staat nog eentje hoor !!
pas begonnen met mn case mod... en wat serieuze overclocking komt er zo aan, vanaf 't moment dat mn kameraad mn GFDtje afheeft :P
Ben es benieuwd hoever ie kan

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 16:57 schreef Rogge het volgende:
Mijn condoleances voor je Slot-A. :'(

Ik hoop dat mijn Slotje het nog even volhoudt! Ik krijg net een Alpha binnen :9 met een GFD :) Kan die eindelijk op z'n normale snelheid draaien >:)

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel Slot-A's er nog staan te werken bij de tweakers *D
Mijn Athlon 950 slot-a werkt nog als een trein hoor, kan op 1050 maarja, niemand heb dat nodig op dat ding (word ook aardig warm)

Verwijderd

mijnen slot-a doettet nog lekker, maar is niet getweaked omdat ik de wraak van men ouders vrees alsek de kast zou openen (brrr :D), de BIOS is extreem beperkt, en bevat geen FSB-oc-ing, en ik vind de juiste software niet om mijnen FIC SD-11 met zijn AMD-751 FSB-gewijs op te jamme

Verwijderd

Gecondoleerd

Verwijderd

gecondoleerd :'(

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

gecondoleerd :(

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

ik heb er hier 3 staan, een 550 een 600 en een 700 gelukkig hebben zij nog geen kuren :)

al begonnen ze wel te piepen toen ik deze thread tevoorschijhaalde ;)

openkat.nl al gezien?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Gecondoleerd enzo, maar stuff aanbieden kun je op Vraag & Aanbod op tweakers.net.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.