Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Upgraden pc

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik was aan het denken voor een upgrade van mijn pc (toch al paar jaartjes oud).
Hoewel ik er zelf niet zoveel van ken, had ik graag jullie advies wat er eventueel vervangen zou kunnen worden en wat niet.

Huidig systeem
Processor : Intel Core i7 i7-2600K CPU @ 3.40GHz
Moederbord : MSi ms - 7673
Geheugen : 8GB
Videokaart : AMD Radeon HD 6900 Series
Harde schijf : 2TB en 110GB SSD

Moesten jullie nog meer gegevens hebben laat je het maar weten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee.

Met vriendelijke groetes,
Tim

Verwijderd

Je kunt natuurlijk alles vervangen maar of het nut heeft. We weten oa niet eens wat je met je pc doet, tegen welke beperkingen je aan loopt en wat je budget is. Maw, er mist heel veel informatie.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Wat doe je met je PC?

Indien gamen op Full HD --> gooi er een RX 480 in
Indien gamen op hogere resolutie ... mmm ik weet niet of PCI 2.0 toe laat om de snelheid van een GTX 1070 ten volle te benutten... Indien niet heb je een nieuw mobo nodig en dus ook een nieuwe CPU, en ineens ook nieuw RAM. Das dus een duurdere upgrade :)

Zowiezo zou ik ook een grotere SSD kopen minstens 250GB en mssn wel ineens 500GB. Fresh install van je OS er op en dan kan je er weer even tegen :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Dit topic is gesloten.