[bug] Review kwaliteit sortering fout

Pagina: 1
Acties:

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-11 13:10
pricewatch: Pokémon Go, Android, iOS

Net een review geschreven en het viel me op dat deze steeds bovenaan kwam terwijl hij sorteert op "reviewkwaliteit". Mij lijkt elke review beter dan deze bovenste. (Slechts 2 woorden, 1 min en 1 soort van plus punt? )
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/77f0215897aa345f1a8d68fb6baa427d.png

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12

crisp

Devver

Pixelated

Het zijn allemaal 'eenvoudige reviews' welke niet beoordeelt kunnen worden. Technisch is de 'reviewkwaliteit' derhalve gelijk. Ik zou verwachten dat ze dan secundair wel op datum zouden staan (nieuwste bovenaan), maar dat is blijkbaar niet het geval.

Intentionally left blank

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

crisp schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:28:
Ik zou verwachten dat ze dan secundair wel op datum zouden staan (nieuwste bovenaan), maar dat is blijkbaar niet het geval.
De secundaire sortering is op 'populariteit'. Wederom vooral ivm de reviews die wel beoordeeld kunnen worden. De tertaire sortering is op 'tijd' en als ook dat gelijk zou zijn gaat ie op alfabet sorteren (wat in dit geval waarschijnlijk effectief een sortering op nickname zou betekenen).

Maar verder heb je uiteraard gelijk dat we sorteren op hoe de review beoordeeld is, niet op allerlei heuristics die we op basis van de inhoud zouden moeten zien te bepalen.

En dergelijke simpele reviews kunnen niet beoordeeld worden, krijgen daardoor impliciet allemaal score 0 en zijn dan ook op dat vlak allemaal gelijk voor de sortering.