Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude 3d brillen gevonden...

Pagina: 1
Acties:

• wobelaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-10 09:20
Hallo daar!

Vandaag heb ik de zolder eens opgeruimd en toen kwam ik twee asus 3d brillen (ASUS VR-100 LCD 3D voor zover ik kon vinden op het internet) tegen (zonder doosje). Ze hebben een 3,5 mm plug aan het einde zitten dus ik kan ze zover ik weet niet gebruiken. Iemand die een oplossing weet? Usb kabel solderen inplaats van die 3,5mm plug ofzo?

Groeten Wobelaar!

Verwijderd

Zo'n bril heb ik volgens mij ook nog liggen, werd in '98 meegeleverd met een NVidia U3200 kaart als ik het me goed herinner. Die 3,5 mm plug moest achterop de kaart worden aangesloten, lekker handig. Die bril kan naar het milieu perron, wil een kringloopcentrum nog niet meer hebben.

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 11:09
Geloof dat ik ooit eens ergens gelezen heb dat ze hier mee een instelbare zonnebril wilden maken.
Kan het alleen niet terug vinden

• wobelaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23-10 09:20
Oké kortweg ze zijn dus nutteloos. Dan berg ik ze weer op, misschien dat ze ooit nog eens iets waard worden. :P

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:42
Zet ze eens op ebay o.i.d. Er is altijd wel iemand die nog wel zo'n kaart heeft en net zo'n bril zoekt om zijn (retro) systeem weer aan de gang te krijgen. :)

Inventaris - Koop mijn meuk!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Yup, dat is mogelijk wel het beste. iK heb hem ook gehad, was er destijds niet van onder de indruk.
Een ander stekker erop solderen lijkt me niet echt de goede oplossing :+.

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:06
Genoeg mensen die hier nog interesse in hebben!
weggooien zou ik niet doen, ebay of weggeven!
Pagina: 1