Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik moet een laptop hebben voor mijn ict opleiding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin binnekort mijn Ict opleiding mbo niveau 3 en ik heb hiervoor een laptop nodig.

het buget is tot 600euro goedkoper is het fijnste want ik moet hem zelf betalen.

hij moet een hele lesdag meekunnen gaan dus maximaal 10 uur minimaal 6
200+ gb (liefste ssd)
netwerkkaart volgens de N-of de AC-standaard.
en onder de 15,6 inch.

enigste merk wat het niet kan zijn is toshiba want daar heb ik heel veel slechte herinneringen aan.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
En wat heb je zelf al gevonden?
De pricewatch kan je prima HDD/SSD voorkeuren, netwerkopties en schermgrootte invullen om dan Toshiba aan te geven om Niet te tonen en dan een selectie maken uit wat er over blijft.
E.a. vergelijken en dan vragen wat een betere keuze is ipv een boodschappenlijstje droppen ;)

Fixing things to the breaking point...

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-11 08:25
kleiner dan 15,6 inch maar hij mag wel 4 kilo wegen?

heb je vanuit de opleiding geen informatie meegekregen over waar je laptop aan moet voldoen om de komende jaren ermee uit de voeten te komen.

wil je een celeron processor of ga je meer voor een van de laatste I5's?

[ Voor 16% gewijzigd door koentjuh1987 op 15-07-2016 08:28 ]

...

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 02:31:
Ik begin binnekort mijn Ict opleiding mbo niveau 3 en ik heb hiervoor een laptop nodig.

het buget is tot 600euro goedkoper is het fijnste want ik moet hem zelf betalen.

hij moet een hele lesdag meekunnen gaan dus maximaal 10 uur minimaal 6
200+ gb (liefste ssd)
netwerkkaart volgens de N-of de AC-standaard.
en onder de 15,6 inch.

enigste merk wat het niet kan zijn is toshiba want daar heb ik heel veel slechte herinneringen aan.
Hoi Wesly,

Ik zoek een auto. Hij moet minimaal 1, maximaal 140 km/u kunnen. Ik wil airco en een dak boven mijn hoofd. Zoek jij even iets voor <250 euro?

Tnx.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Op de Frontpage gekeken en deze gelezen :? reviews: Laptop Best Buy Guide - Juni 2016

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
Jeroenneman schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:30:
[...]

Hoi Wesly,

Ik zoek een auto. Hij moet minimaal 1, maximaal 140 km/u kunnen. Ik wil airco en een dak boven mijn hoofd. Zoek jij even iets voor <250 euro?

Tnx.
offtopic:
ik heb voor jouw een heel leuk leasemodel gevonden http://maxifun.nl/index.p...n/233-truusje-trap-oranje :D

ontopic: warom neem je noiet de standaard vragen, ik wil je vragen om de volgenda pagina vanaf Het algemeen beleid #topicplaatsen te lezen en jouw TS te verbeteren

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Uitgaande van jouw eisen, zou ik voor één van deze gaan: https://tweakers.net/cate...BYFCW-b9jn3POV1NeiY8OIbwB
Je vereisten kwa accuduur zijn trouwens vrij onhaalbaar binnen je budget. Heeft je school geen stopcontacten zodat je hem tussendoor op kan laden?
Pagina: 1