ik worstel met mijn bewerkings tijdlijn (scrollen) is niet goed genoeg, rendering is oke, maar wil wel een beetje sneller. MAAR de warp stabilizer moet een stuk sneller worden!
ik ben een time-lapse fotograaf en ik heb heel snel 900 foto's die ik in een sequence zet dat geeft grofweg 30 seconden beeldmateriaal .dit moet telkens worden gestabiliseerd en met 12 a 35 clipjes per video is veel tijd die ik besteed aan wachten.
1 sequentie van 900 foto's kost nu 40 a 60 minuten te analyseren. dat is veel te lang!
het beeldmateriaal is ongeveer 5k zodat met de beeldstabilisatie het kort bij de 4k zit.
...
Ik heb momenteel een:
i7-5820K
GTX970
32 GB Ram 2666Mhz (binnenkort upgraden naar 64Gb)
3 SSD`s: 1 voor OS, andere voor de bronbestanden, en de laatste voor de export.
ik gebruik adobe creative cc suite (premiere, after effects,photoshop,lightroom)
...
Wat heb ik nodig om het te verbeteren?
Gpu wordt niet benut +/-16%...
liefst geen al te dure upgrades.
ik dacht aan een 5960X een verstandige keuze of xeon ?
ik ben een time-lapse fotograaf en ik heb heel snel 900 foto's die ik in een sequence zet dat geeft grofweg 30 seconden beeldmateriaal .dit moet telkens worden gestabiliseerd en met 12 a 35 clipjes per video is veel tijd die ik besteed aan wachten.
1 sequentie van 900 foto's kost nu 40 a 60 minuten te analyseren. dat is veel te lang!
het beeldmateriaal is ongeveer 5k zodat met de beeldstabilisatie het kort bij de 4k zit.
...
Ik heb momenteel een:
i7-5820K
GTX970
32 GB Ram 2666Mhz (binnenkort upgraden naar 64Gb)
3 SSD`s: 1 voor OS, andere voor de bronbestanden, en de laatste voor de export.
ik gebruik adobe creative cc suite (premiere, after effects,photoshop,lightroom)
...
Wat heb ik nodig om het te verbeteren?
Gpu wordt niet benut +/-16%...
liefst geen al te dure upgrades.
ik dacht aan een 5960X een verstandige keuze of xeon ?