ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe pc gekocht voor mijn moeder: (uiteraard betaald ze hem zelf samen met mijn vader) een t-bird 1200 (266), nieuw geheugen op 133mhz en een abitkt7a. verder zit er een tvkaart, netwerkkaart, viper550agp, geluidskaart, cdromspeler, hd, brander in.
de pc loopt nu af en toe vast.
ik heb vandaag bijgehouden hoe lang het duurde, het duurde 6,5 uur. Daarna helpt ctrl alt del ook niet meer zelfs de muis reageert niet meer.
Wat kan ik doen?
ik heb het volgende al geprobeerd:
-geheugen op normaal gezet
- agp op ea i.p.v da
- pnp os yes
- vcore verhoogd van 1.75 naar 1.775
- io verhoogd van 3.4 naar 3.5
- via drivers geinstalleerd op normaal
ik zat zelf nog te denken aan 12x100 in te stellen, maarja dat is langzamer dan ik voor betaald heb. en misschien schelen de nieuwste drivers van de videokaart nog??
please kom met tips, en ja ik heb de search gebruikt kijk maar naar mijn al geprobeerde zaken
bios updaten vind ik nogal eng dus dat doe ik liever niet
de pc loopt nu af en toe vast.
ik heb vandaag bijgehouden hoe lang het duurde, het duurde 6,5 uur. Daarna helpt ctrl alt del ook niet meer zelfs de muis reageert niet meer.
Wat kan ik doen?
ik heb het volgende al geprobeerd:
-geheugen op normaal gezet
- agp op ea i.p.v da
- pnp os yes
- vcore verhoogd van 1.75 naar 1.775
- io verhoogd van 3.4 naar 3.5
- via drivers geinstalleerd op normaal
ik zat zelf nog te denken aan 12x100 in te stellen, maarja dat is langzamer dan ik voor betaald heb. en misschien schelen de nieuwste drivers van de videokaart nog??
please kom met tips, en ja ik heb de search gebruikt kijk maar naar mijn al geprobeerde zaken
bios updaten vind ik nogal eng dus dat doe ik liever niet
...