Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Wij hebben overlast van Pokemonzoekers.

Gek genoeg liggen er hier (= natuurgebied) ook een aantal geocaches, maar van die bezoekers hebben we nooit overlast.

Ik heb reeds een supportticket bij Niantic ingeschoten, maar ik vermoed dat hier enige tijd overheen zal gaan door hun drukte. Zoeken op "Delete Pokemons" leidt alleen maar tot support omtrent het verwijderen van een account. Ik heb geen account en ik wil ook geen account, ook al zou ik maar al te graag Pokemons kapotschieten met mijn virtuele 12 gauge (kun je er zo ook vanaf komen?). Echter liever verwijder ik de Pokemons zonder account.

Hoe kan ik bepaalde lokaties excluden van Pokemons?

Alle reacties

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ze moeten uit de database gehaald worden en daar heb je toch echt Niantic voor nodig helaas.

En een goede reden natuurlijk. Als het gebied niet van jou is en je er ook niet direct verantwoordelijk voor bent, geef ik je zelfs als ze reageren weinig kans eerlijk gezegd.

[ Voor 49% gewijzigd door Bosmonster op 14-07-2016 21:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:17
Trommelrem schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:50:

Gek genoeg liggen er hier (= natuurgebied) ook een aantal geocaches, maar van die bezoekers hebben we nooit overlast.

Ik heb reeds een supportticket bij Niantic ingeschoten, maar ik vermoed dat hier enige tijd overheen zal gaan door hun drukte. Zoeken op "Delete Pokemons" leidt alleen maar tot support omtrent het verwijderen van een account. Ik heb geen account en ik wil ook geen account, ook al zou ik maar al te graag Pokemons kapotschieten met mijn virtuele 12 gauge (kun je er zo ook vanaf komen?). Echter liever verwijder ik de Pokemons zonder account.

Acht de kans minimaal dat ze gehoor gaan geven aan je verzoek. Ze zullen er een paar krijgen op een dag kan ik me voorstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

Wat is de klacht? Teveel mensen of sloopt men de natuur? Dat laatste is niet netjes natuurlijk. Ik schijn er voor mijn deur eentje te hebben want sinds 3 dagen heb ik denk al meer dan 200 man voor de deur gehad. Geen last van. Eerste dagen grote piek maar vandaag werd het al minder. Verwacht zelf dat het afzwakt tot een paar per week misschien. Iedereen in het dorp heeft hem dan al gehad. Is het niet gewoon kwestie van afwachten? Dan zal de aanloop misschien net zo zijn als die caches. Denk zelfs minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:19

TAA

Liever IRC

Het grote verschil is dat je een cache maar één keer doet en dat pokestops na een minuut of 5 resetten en weer opnieuw gedaan kunnen worden door dezelfde speler. Zeker als er een aantal dicht bij elkaar liggen kan het interessant zijn dat rondje vaak te herhalen. Heb begrepen dat in rural areas de kans op rares wellicht groter is dus ja dat kan spelers ook naar natuurgebieden lokken... Denk dat ik binnenkort maar eens een controle rondje op mijn trail met caches ga doen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
Kom net deze URL tegen in het hoofd topic:

https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319928

Via dit formulier kun je ook aangeven dat je graag wilt dat één verwijderd wordt.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Is het geen idee om een bordje te plaatsen op je eigen grond, of iets dergelijks?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 21:05
Apart dat er in een natuurgebied zoveel "pokemonzoekers" zijn. Juist buiten stedelijke gebieden is er zo goed als niks te vinden, maar in dit specifieke natuurgebied wel? Weet je zeker dat het dus pokemon go spelers zijn?

Buiten dit is er verder inderdaad weinig aan te doen buiten het contact opnemen met Niantic, tenzij het prive grond is. Als het verder een echt natuurgebied is en er voor overlast wordt gezorgd (teveel lawaai of slopen) dan kan je natuurlijk altijd contact opnemen met de beheerder van dit natuurgebied. Deze zou hier dan tegen moeten kunnen optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Ik denk dat ik slecht nieuws voor je hebt. De kans is zeer groot dat ze jouw laten stikken momenteel. Als je kijkt naar hun andere game waarbij het zelfde geld gebeurde het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zijn de borden goed zichtbaar dat het privé-terrein betreft?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Heb je er echt last van? Of stoor je je gewoon aan het feit dat er mensen rondlopen die een spelletje spelen van iets waar jij een hekel aan hebt? En je het daardoor als een aanzienlijke stoorzender ervaart?

Als ik namelijk de gemiddelde pokémonzoeker bekijk is die vooral heel rustig en geconcentreerd op zn scherm. En er zijn wel groepjes maar ook die zijn vooral met hun foon bezig. Het kan hoor, dat ze echt overlast veroorzaken. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat jouw gevoel de ''ervaring van overlast'' met een factor van 12 vermenigvuldigt, gewoon omdat je er zelf een hekel aan hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Er zijn geen duidelijke borden. De beheerder van het gebied staat immers ook geocaches toe. Het verschil is dat geocachers geen vuilnis achterlaten en als ze 's nachts komen geen lawaai maken, Pokemonzoekers doen dat helaas wel.
JustTweak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:40:
Heb je er echt last van? Of stoor je je gewoon aan het feit dat er mensen rondlopen die een spelletje spelen van iets waar jij een hekel aan hebt?
Het eerste wat ik doe als ik een account zou hebben geregisteerd is een 12 gauge kopen met Bitcoins en alle Pokemons afknallen. Ik denk dat ik het spel geweldig leuk zou vinden :). Ik heb er nu helaas niet echt de tijd voor. Maar ik zou het afknallen in stilte doen :)
Wasp schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:18:
Kom net deze URL tegen in het hoofd topic:

https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319928

Via dit formulier kun je ook aangeven dat je graag wilt dat één verwijderd wordt.
Reeds gedaan, alleen omdat hun supportafdeling het heel druk heeft heb ik dit topic geopend op zoek naar alternatieven.

[ Voor 76% gewijzigd door Trommelrem op 15-07-2016 12:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Volgens mij heb je daarmee antwoord. Gedrag verbaast me helaas niet, maar jij kan dus niet direct iets doen aan dit probleem. Melden bij de beheerder, met een verwijzing naar het formulier wat Wasp achterliet?

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

http://uproxx.com/gammasq...o-get-rid-pokestops-gyms/. Hier staan twee methodes. Form invullen die boven al is gelinked. En als dat niet werkt, via Ingress laten verwijderen.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Trommelrem schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:40:
Er zijn geen duidelijke borden. De beheerder van het gebied staat immers ook geocaches toe. Het verschil is dat geocachers geen vuilnis achterlaten en als ze 's nachts komen geen lawaai maken, Pokemonzoekers doen dat helaas wel.
Waarom zouden ze 's nachts komen?
Zijn het überhaupt Pokemonzoekers en niet gewoon hangjongeren ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Veel mensen gaan na hun werk/school/studie op jacht. En dan heb je inderdaad figuren die tot uurtje of 3-4 buiten rond lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeyPrr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-07 14:07
anandus schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:37:
[...]
Waarom zouden ze 's nachts komen?
Zijn het überhaupt Pokemonzoekers en niet gewoon hangjongeren ofzo? :?
Niet vreemd denk ik, wij hebben vannacht voor het slapen ook een rondje gelopen. Stuk minder server problemen en totaal andere Pokemon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Is er ook ergens een formulier waar je een heel land van de Pokemon servers kunt halen? :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:22
Ik blijf dit topic even zijdelings volgen, ben ook benieuwd wat er gebeurd als ze je aanvraag honoreren, of dat dit effect heeft op Ingress.

Dat zou namelijk wel jammer zijn. Van deze mensen heb je kennelijk nog nooit eerder last gehad terwijl dit spel al wat ouder is en een redelijk grote community kent.

Mocht je een GMail account hebben, even kijken op: https://www.ingress.com/intel en traceren wie initieel deze 'portal' heeft aangemaakt. Altijd leuk :Y) (misschien is het wel een medetweaker, kan je hem alvast waarschuwen over het feit dat je hebt aangevraagd of ze het voor PokemonGo willen disablen)

Zat me van de week al af te vragen waarom tussen Schiedam en Delft het nu opeens zo'n probleem zou zijn lags het spoor, want ik ken de Ingress Portals daar en ... nu opeens met Pokemon Go is het gevaarlijk langs het spoor. Kennelijk stormt Pokemon Go af op een NOG grotere, jongere en onbezonnen doelgroep :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:04
[...]

Het eerste wat ik doe als ik een account zou hebben geregisteerd is een 12 gauge kopen met Bitcoins en alle Pokemons afknallen. Ik denk dat ik het spel geweldig leuk zou vinden :). Ik heb er nu helaas niet echt de tijd voor. Maar ik zou het afknallen in stilte doen :)
[...]

Reeds gedaan, alleen omdat hun supportafdeling het heel druk heeft heb ik dit topic geopend op zoek naar alternatieven.
Ja ze even aanspreken is natuurlijk van de zotte, je knalt ze veel liever virtueel af veilig vanuit je huisje binnen? 8)7 Dit is niet nodig... en ze zoeken gewoon naar een nette oplossing

[ Voor 4% gewijzigd door Grotman op 15-07-2016 16:56 ]

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

LinuX-TUX schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:23:
[..]
Zat me van de week al af te vragen waarom tussen Schiedam en Delft het nu opeens zo'n probleem zou zijn lags het spoor, want ik ken de Ingress Portals daar en ... nu opeens met Pokemon Go is het gevaarlijk langs het spoor. Kennelijk stormt Pokemon Go af op een NOG grotere, jongere en onbezonnen doelgroep :)
Aantal Ingressers is niet te vergelijken met aantal Pokemon Go'ers, 10% van NL zou nu Pokemon go spelen volgens een FP bericht.
Ingress mag blij zijn als ze 10.000 Nederlanders op een event hebben. Is wel iets anders dan 1,6 (of 1,7 tegenwoordig(?) ) miljoen Nederlanders ;)

Ik verwacht dat dit niet lang gaat duren overigens, over 2 maanden is er een nieuwe hype en dan gaat 80% daarvan stoppen met actief spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Afvalzak op 15-07-2016 13:30 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Laatst online: 13:22
Afvalzak schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Aantal Ingressers is niet te vergelijken met aantal Pokemon Go'ers, 10% van NL zou nu Pokemon go spelen volgens een FP bericht.
Ingress mag blij zijn als ze 10.000 Nederlanders op een event hebben. Is wel iets anders dan 1,6 (of 1,7 tegenwoordig(?) ) miljoen Nederlanders ;)

Ik verwacht dat dit niet lang gaat duren overigens, over 2 maanden is er een nieuwe hype en dan gaat 80% daarvan stoppen met actief spelen.
Ben zelf NET te oud voor Pokemon (echt NET), maar kan me voorstellen dat het meer aanslaat dan Ingress. De vraag is ook hoeveel van die 10% het als een schaap het probeert en hoeveel het echt blijven spelen.

Ingress activiteit is wel gekelderd, maar er blijft een grote kern actief. Vraag me af wat de 'aandachtspanne' is van de jongere generatie en of het echt zo is dat 80% daarvan over 2 maanden wat nieuws vindt.

Mocht Niantec een DragonBall alternatief uitbrengen, dan ga ik mee :o :+ :')

[ Voor 16% gewijzigd door LinuX-TUX op 15-07-2016 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:36
LinuX-TUX schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:23:
Ik blijf dit topic even zijdelings volgen, ben ook benieuwd wat er gebeurd als ze je aanvraag honoreren, of dat dit effect heeft op Ingress.

Dat zou namelijk wel jammer zijn. Van deze mensen heb je kennelijk nog nooit eerder last gehad terwijl dit spel al wat ouder is en een redelijk grote community kent.
Afbeeldingslocatie: https://tinyurl.com/h2qbx6l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Crazyanz schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:42:
Veel mensen gaan na hun werk/school/studie op jacht. En dan heb je inderdaad figuren die tot uurtje of 3-4 buiten rond lopen :+
Misschien dat het ook gewoon te maken heeft met het feit dat de zomervakantie een beetje aan het beginnen is en jongeren daardoor nu meer buiten zijn?

Tel daarbij op dat Pokemon in het nieuws zijn en dan lijkt het alsof alles zuipende jongeren opeens Pokemonzoekers zijn (of vice versa :P )

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 15-07-2016 13:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
"Get off my lawn, you damn kids!"

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 15:56
Het is nu zomer en mooi weer, dan zie je soms wel wat spelers. Over 2 maanden is het weer voorbij lijkt me. Je kan je er maanden aan ergeren (al lijkt dit voor mij echt overdreven) of er gewoon niet op letten.

Laat die kids gewoon hun spel spelen :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:59
Tja, gisteren bij mij thuis gebbqt met wat bekenden. Bleek er volgens de aanwezigen ook zo'n pokemon in mijn achtertuin te zitten. Nu is mijn achtertuin afgesloten maar ik hoop toch niet dat er allemaal mensen rondom mijn huis gaan hangen om een virtueel beestje te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

data/communicatie jammer - maar die zijn per wet verboden

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

2015 - gvd kinderen zitten allemaal binnen naar een scherm te starten

2016 - gvd kinderen lopen hier allemaal buiten in de natuur en door t park.. weg ermee

Afbeeldingslocatie: https://cdn.meme.am/instances/9879059.jpg

-,-

[ Voor 41% gewijzigd door spartacusNLD op 15-07-2016 14:23 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

spartacusNLD schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:19:
[...]

2016 - gvd kinderen lopen hier allemaal buiten in de natuur en door t park.. weg ermee

[afbeelding]

-,-
Het is natuurlijk alleen niet zo zwart-wit als dat jij het nu schetst. Als de helft minder mensen langs komt, ben je veel minder gefrustreerd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

CH40S schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:24:
[...]
Het is natuurlijk alleen niet zo zwart-wit als dat jij het nu schetst. Als de helft minder mensen langs komt, ben je veel minder gefrustreerd. ;)
was meer in t algemeen bedoeld.. je hoort de laatste jaren steeds vaker dat kinderen te vroeg met een smartphone lopen / niet meer buiten spelen en teveel gamen..

nu heb je dit met pokemon en hoor ik daar in mijn omgeving veel gezeur over.. t is ook nooit goed :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederick89
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-12-2021
Ik zou eerst eens op onderzoek uitgaan als je er daad werkelijk last van hebt!
Zijn het überhaupt pokemon spelers? Vooral omdat je aangeeft dat het in een natuurgebied is lijkt het mij niet logisch. Buiten de dorpen en steden zijn wel pokemon, maar volgens mij nauwelijks pokestops en gyms (wat spelers aantrekt om naar toe te gaan).
GH45T schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:14:
Tja, gisteren bij mij thuis gebbqt met wat bekenden. Bleek er volgens de aanwezigen ook zo'n pokemon in mijn achtertuin te zitten. Nu is mijn achtertuin afgesloten maar ik hoop toch niet dat er allemaal mensen rondom mijn huis gaan hangen om een virtueel beestje te vangen.
Meestal is het bereik van de te vangen pokemon groot genoeg om ook buiten jou tuin de pokemon te vangen.
Het is niet zo dat als hij aangeeft dat er midden in jou tuin 1 zit, dat je ook daadwerkelijk bijna bovenop de pokemon moet staan om hem te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

spartacusNLD schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:26:
was meer in t algemeen bedoeld.. je hoort de laatste jaren steeds vaker dat kinderen te vroeg met een smartphone lopen / niet meer buiten spelen en teveel gamen..

nu heb je dit met pokemon en hoor ik daar in mijn omgeving veel gezeur over.. t is ook nooit goed :+
Ik snap wat je bedoeld, maar je moet je wel bedenken dat dit twee uitersten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Als er zoveel mensen op af komen ben ik ook wel benieuwd waarom. Meestal is er in de bossen, buiten de steden, geen drol te vinden....

Mag ik weten waar het is, dan kom ik een kijkje nemen, wel natuurlijk m'n troep meemen naar huis. :)

[ Voor 4% gewijzigd door garriej op 15-07-2016 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07

Kan je niet gewoon een twitter de deur uit doen dat je zelf de pokemons beheerd en verzorgt?
Ziekenhuizen en etc moeten het ook schijnbaar doen om de kids buiten de deur te houden, en dat doen ze wel op een grappige manier (moet natuurlijk ook wel aangezien de doelgroep voornamelijk uit kleine kinderen bestaat maar ook de ''volwassenen'' zul je op die manier aanspreken).

Maar goed, een ziekenhuis is dan ook duidelijk een ''privé terrein'', daar waar jij het over een natuur gebied hebt lijkt me sterk tot dat gebied jouw / jullie eigendom is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Lijkt me heel raar dat het 'pokemonzoekers' zijn.. Woon zelf in een buitengebied en zodra ik het dorp uit loop en in de polder ben is er niks meer te vinden.. geen pokemon/poke-stop/gyms..

Zijn waarschijnlijk gewoon hangjongeren die hun tijd daar doorbrengen omdat ze vakantie hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tja, of het nou wel of geen Pokemon Go spelers zijn; er is maar een manier om te zorgen dat de spelers niet meer komen, de beheerder van de game inschakelen en dat is precies wat de TS heeft gedaan.

Ook ziet de TS dan of dat inderdaad het probleem was, al kun je aan de andere kant natuurlijk ook wel 1 + 1 bij elkaar optellen.

[ Voor 25% gewijzigd door CH4OS op 15-07-2016 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
spartacusNLD schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:19:
[...]

[afbeelding]

-,-
Nja of ze binnen naar een scherm staren of buiten...
spartacusNLD schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:26:
[...]

Inderdaad dat ze eens naar buiten gaan zonder vierkant scherm voor hun neus geplakt.. Nu zitten ze binnen voor een vierkant scherm, en buiten kunnen ze ook niet meer zonder een vierkant scherm.

Enige verschil, ze bewegen nu en kunnen een gevaar vormen voor hunzelf en andere.. Binnen bewegen ze niet maar zijn ze ook niemand tot last.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

LopendeVogel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:39:
[...]
[...]
Inderdaad dat ze eens naar buiten gaan zonder vierkant scherm voor hun neus geplakt.. Nu zitten ze binnen voor een vierkant scherm, en buiten kunnen ze ook niet meer zonder een vierkant scherm.

Enige verschil, ze bewegen nu en kunnen een gevaar vormen voor hunzelf en andere.. Binnen bewegen ze niet maar zijn ze ook niemand tot last.
nee vroeger was t gezellig?

Afbeeldingslocatie: http://www.harmonycentral.com/forum/filedata/fetch?id=31270171

Afbeeldingslocatie: https://www.bright.nl/sites/default/files/legacy_files//140509-socialer-gr.jpg

t medium veranderd alleen.. :P mensen zijn gewoon niet zo sociaal als dat we allemaal denken..

[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 15-07-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larshack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 20:32

larshack

Zonder melk en suiker

Er is een oplossing voor:
http://www.ed.nl/regio/brabant/hekel-aan-pok%C3%A9mon-plak-een-no-sticker-1.6194865

Ken het bedrijf verder niet, maar zag het net op het nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:11
vraag me af of iedereenzo'n verzoek in kan dienen of alleen mensen bij wie het op prive terrein is. (dat laatste lijkt me logischer namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is maar 1 optie en dat is dat natuurgebied lekker kopen. Nu is het of openbaar terrein en heeft iedereen evenveel zeggenschap of is het prive terrein en heeft de eigenaar daar meer over te zeggen dan jij.

Op je eigen terrein mag je doen en laten wat je wilt, maar je kan niet verwachten dat de hele buurt zich aanpast aan alleen jouw eisen. Dat natuurgebied wordt waarschijnlijk door meerdere mensen bezocht en is openbaar voor grote groepen mensen, en waarschijnlijk ook betaald van belastinggeld van al die mensen. En dan moet 1 persoon daar weer zeggenschap over kunnen hebben die niet eens eigenaar is. Te bizar voor worden dat dat kan in Nederland en ook nog eens serieus genomen word.

Ik hoop dat Niantic deze aanvraag lekker negeert en alleen luistert naar eventuele klachten van de eigenaar. Het is in nederland tegenwoordig al communistisch genoeg met wat andere wel niet over jouw terrein te zeggen hebben.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2016 14:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Er is een verschil tussen rondbanjeren in een natuurgebied of rondbanjeren en je teringzooi (sorry) daar achter laten. Snap hoe dan ook niet dat mensen hun rotzooi op straat gooien ipv in een prullenbak, maar goed. Dat is een andere discussie.

Contact opnemen met Niantic betekent dat tegen de tijd dat ze er iets aan doen, de mensen allang gestopt zijn met actief spelen of dat het weer niet goed genoeg is.
Spreek de beheerder hierover aan en laat die het regelen. Het is jouw taak niet TS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 10-09 07:07
Dat is erg vervelend ja.

Wat ik me zo indenk is dat een ludieke actie helpt! Pak het op een originele manier aan en grote kans dat men inziet dat ze rustiger moeten zijn en hun troep moeten opruimen. Wel in overleg met de beheerder natuurlijk!

Ik weet niet wat voor gebied het is, of er ook veel dieren zitten en hoe groot het is, maar als je ergens, waar men zit, wat tijdelijke borden plaatst dan kan dat helpen. Iets in de trand van:

"Pas op, lawaai schrikt zeldzame ijsvogels en Mewtwo's af. Rommel trekt waardeloze kraaien, Rattata en Spearow aan."

Misschien leert men ook nog wat van de mooie natuur! Ik verwacht dat zoiets beter werkt dan de opmerking hieronder. Het zal mensen aan het denken zetten en daarmee mogelijk hun gedrag aanpassen. Een simpel verbod/verzoek werkt vaker averrechts en heeft de jeugd doorgaans toch schijt aan.

[ Voor 10% gewijzigd door GENETX op 15-07-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:27

Zeror

Ik Henk 'm!

Misschien een bord plaatsen dan aan de rand van het terrein. "Om overlast te voorkomen, verzoeken wij je hier geen Pokémon te zoeken."

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Zeror schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:59:
Misschien een bord plaatsen dan aan de rand van het terrein. "Om overlast te voorkomen, verzoeken wij je hier geen Pokémon te zoeken."
Ja of de topicstarter zou zich ergens moeten verstoppen en zo de kinderen die naar pokemons zoeken laten schrikken? Bedoel, de meeste kinderen weten niet eens wat een stop bord is.

Daarbij snap ik het probleem eigenlijk niet (behalve dan rotzooi die ze achterlaten in de natuur), het is niet het terrein van de topicstarter, kinderen kunnen met hun pokemon spelletje beter ergens in een natuur gebied lopen dan midden op straat; zo zijn ze geen gevaar voor zichzelf en voor de weggebruikers.

Namen al die kinderen wat pokemon spelen daar maar een voorbeeld aan, helaas zitten de pokemons ook buiten natuur gebieden en is er niet voor elk kind een natuur gebied in de buurt beschikbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 15-07-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LopendeVogel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:10:
Daarbij snap ik het probleem eigenlijk niet (behalve dan rotzooi die ze achterlaten in de natuur), het is niet het terrein van de topicstarter, kinderen kunnen met hun pokemon spelletje beter ergens in een natuur gebied lopen dan midden op straat; zo zijn ze geen gevaar voor zichzelf en voor de weggebruikers.

Namen al die kinderen wat pokemon spelen daar maar een voorbeeld aan, helaas zitten de pokemons ook buiten natuur gebieden en is er niet voor elk kind een natuur gebied in de buurt beschikbaar.
Probleem is dat aantal van zulke gebieden afgesloten terrein zijn, groen gebieden rond spoorrails, nieuwbouw locaties met hekken, ik heb politie nu ook al 3x bij industrieterrein gezien omdat ze s'avonds de hekken over klimmen.

Geen idee hoe 'actueel' de GPS locatie/data van Nintendo is, maar aantal gebieden hier waren gewoon bos/grasveld, maar zijn nu bouwterreinen geworden, waar je simpelweg niet mag komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
SinergyX schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 15:41:
[...]

Probleem is dat aantal van zulke gebieden afgesloten terrein zijn, groen gebieden rond spoorrails, nieuwbouw locaties met hekken, ik heb politie nu ook al 3x bij industrieterrein gezien omdat ze s'avonds de hekken over klimmen.

Geen idee hoe 'actueel' de GPS locatie/data van Nintendo is, maar aantal gebieden hier waren gewoon bos/grasveld, maar zijn nu bouwterreinen geworden, waar je simpelweg niet mag komen.
Ja dat snap ik, maar een natuur gebied vind ik iets anders dan een industrie of bouw terrein. Daar waar de reacties / topic natuurlijk over een natuur gebied gaat en niet over een bouw terrein wat vroeger een grasveld was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zeror schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:59:
Mjah, we weten ook niet of het überhaupt iets met Pokemon te maken heeft, natuurlijk.
De TS gaat mee in de Pokemon-hype, maar voor hetzelfde geldt komt het gewoon omdat het lekker weer en zomervakantie is.
Althans, mij is niet duidelijk waarom de TS denkt dat het iets met Pokemon te maken heeft, gezien hij het zelf niet speelt. Behalve dat het overal in het nieuws is, omdat het komkommertijd is.

[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 15-07-2016 18:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Alle inbrekers gaan snel pokemon installeren :)

..

Regels omtrent overlast in natuurgebieden kan je gewoon opzoeken via een 'zoekmachine' :o

En dat je geen last hebt van geocachers vind ik niet zo gek. Dat is namelijk hartstikke suf en voor oude geiten.

Heb het een paar keer gedaan dit en vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ik speel het spel zelf niet echt, maar wel geinstalleerd en een poosje gekeken hoe het werkt en ik kan me echt niet voorstellen dat het heel druk is in een natuurgebied. Want daar is echt geen reet te vinden volgens mij.

Tenzij ts zelf natuurlijk een ingress portal heeft gecreeerd en er nu een p-stop of gym is. That would be kinda funny. :P

Of de term natuurgebied wordt nogal losjes gebruikt natuurlijk.

Ben zelf overigens wel blij dat ik geen stop/gym voor de deur heb, heb een chronische hekel aan mensen (ja allemaal ;) )en zie er het liefst zo min mogelijk, whatever the reason. :P

Maar waarom druk erover maken dit duurt een paar weken en dan is het afgelopen. Het EK duurt langer ws en is net zo ergerlijk. Maar om nou de eufa te mailen.... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 15-07-2016 19:55 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
Ik snap sowieso niet waarom mensen per se andermans tuin in moeten oid. Zodra een pokemon op je beeld verschijnt kun je er gewoon op drukken en 'm vangen, en die range is best groot? In de buurt zijn is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Recrush schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:55:
Ik snap sowieso niet waarom mensen per se andermans tuin in moeten oid. Zodra een pokemon op je beeld verschijnt kun je er gewoon op drukken en 'm vangen, en die range is best groot? In de buurt zijn is genoeg.
Ja dat zijn volgens mij ook onzin verhalen, of gebruiken inbrekende boefjes het als kutsmoesje. Hoe dan ook ontzettende BS.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik zou het gewoon even laten gebeuren. De hype zal wel weer vlot voorbij zijn. Dit zou wel eens het eerste spel kunnen worden die al over zijn hoogtepunt heen is, nog voordat het is uitgebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Ik kan me voorstellen dat als je zo'n pokestop in je voortuin hebt dat je er wel ziek van wordt ja. Wellicht verbetert plaatsing wanneer het spel officieel uit is?

[ Voor 61% gewijzigd door __Tripps__ op 16-07-2016 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 19:27

Ves

A gadget addicted Bounty

RamonK schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 10:07:
Apart dat er in een natuurgebied zoveel "pokemonzoekers" zijn. Juist buiten stedelijke gebieden is er zo goed als niks te vinden, maar in dit specifieke natuurgebied wel? Weet je zeker dat het dus pokemon go spelers zijn?
Als er herkennings punten zijn kan ik begrijpen dat er wel Pokemon kunnen zijn.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 14:36
__Tripps__ schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 08:07:
Ik kan me voorstellen dat als je zo'n pokestop in je voortuin hebt dat je er wel ziek van wordt ja. Wellicht verbetert plaatsing wanneer het spel officieel uit is?
Maakt geen bal uit, net zoals bij ingress kan je een stop vanaf 30 meter benaderen. Beste tuin heb je dan als je dat niet kan bereiken vanaf de openbare ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
ImdaMned schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:05:
[...]

Maakt geen bal uit, net zoals bij ingress kan je een stop vanaf 30 meter benaderen. Beste tuin heb je dan als je dat niet kan bereiken vanaf de openbare ruimte.
De media blijven overdreven reageren op "what if"
NS die mensen op het spoor denkt te krijgen
Politie die 'vermoed' dat er in het verkeer gebruikt gaat worden ..

Wel kreeg ik vanmorgen van een kennis een artikel over de Efteling, dat het een Pokemon-heaven is was ;)

TS woont in de Efteling ( of Walibi ) :+

[ Voor 9% gewijzigd door FreshMaker op 18-07-2016 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
LopendeVogel schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:39:
[...]

[...]

Er wel degelijk een verschil. Buiten krijgen ze vitamine D van de zon binnen niet. En nu lopen ze ook nog eens. Ook een wezenlijk verschil. Het naar een scherm kijken is niet slecht. Anders had niemand meer een kantoor baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
loki504 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 09:54:
[...]

Er wel degelijk een verschil. Buiten krijgen ze vitamine D van de zon binnen niet. En nu lopen ze ook nog eens. Ook een wezenlijk verschil. Het naar een scherm kijken is niet slecht. Anders had niemand meer een kantoor baan.
Het naar een scherm kijken is niet slecht. Anders had niemand meer een kantoor baan.
Echt? Gebruik jij dat als excuses tegen je ouders?:P
Het doodschieten van mensen is niet slecht anders had niemand meer een leger / politie baan?

Achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
LopendeVogel schreef op maandag 18 juli 2016 @ 10:45:
[...]

Het naar een scherm kijken is niet slecht. Anders had niemand meer een kantoor baan.
Echt? Gebruik jij dat als excuses tegen je ouders?:P
Het doodschieten van mensen is niet slecht anders had niemand meer een leger / politie baan?

Achja
Ik hoef geen verantwoording meer af te leggen aan mijn ouders. Die tijd ben ik voorbij. En als je als agent dan wel militair iemand on verantwoordt dood schiet word je ook gewoon berecht.

Maar als mijn kind oud genoeg was om zelf veilig over te gaan.Mag hij van mij de heledag buiten pokemon go spelen. Is in mijn ogen nog altijd beter als de heledag binnen een boek lezen en niet bewegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
loki504 schreef op maandag 18 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Ik hoef geen verantwoording meer af te leggen aan mijn ouders. Die tijd ben ik voorbij. En als je als agent dan wel militair iemand on verantwoordt dood schiet word je ook gewoon berecht.

Maar als mijn kind oud genoeg was om zelf veilig over te gaan.Mag hij van mij de heledag buiten pokemon go spelen. Is in mijn ogen nog altijd beter als de heledag binnen een boek lezen en niet bewegen..
Onverantwoord veel achter het scherm zitten is ook slecht, niemand zal je berechten omdat je geld oplevert, maar je berecht jezelf wel op den duur met lichamelijke klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
LopendeVogel schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:01:
[...]

Onverantwoord veel achter het scherm zitten is ook slecht, niemand zal je berechten omdat je geld oplevert, maar je berecht jezelf wel op den duur met lichamelijke klachten.
De arbodienst berecht je baas anders wel gewoon als het moet. Tevens het volgende.

Waarom is een tablet slecht voor de ogen?

Allereerst is het kijken naar een tablet zeer passief. Je kijkt steeds vanaf de zelfde afstand naar het scherm, dit zou je kunnen vergelijken met staren. Ook al veranderd het beeld razendsnel, het blijft een tweedimensionaal oppervlak. Je ogen stellen zich scherp op het punt waar je naar kijkt, echter wanneer je langer blijft kijken zullen je ogen proberen ook scherp te stellen op de randen rondom het punt waar je naar kijkt. Dit is echter vrijwel onmogelijk, waardoor je het geheel minder scherp gaat zien. Dit gebeurt ongeveer na een half uur van kijken naar het scherm. Je ogen zijn natuurlijk gewend om te verspringen en steeds scherp te stellen op objecten die zich op verschillende afstanden bevinden. Kinderen zijn vaak zo geconcentreerd wanneer ze de tablets gebruiken, dat ze de hele wereld er omheen buitensluiten. Hierdoor vervallen de kinderen juist in de verkeerde zie gewoonten. Dit verergerd het staren juist, het is van groot belang om tijdens het gebruik van digitale schermen juist ook te ontspannen en regelmatig naar andere dingen om je heen te kijken.

http://rasterbril.nl/is-h...blet-slecht-voor-je-ogen/

Met pokemon go kom je buiten. En blijf je alert op de omgeving. En ze kijkt niet constant met de zelfde afstand. Dus ook die slechte eigenschap kan je afstrepen. Dus waarom is het zo slecht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De eerste Pokemon-speler die zich alert blijft van de omgeving moet ik nog tegenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
CH40S schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:14:
De eerste Pokemon-speler die zich alert blijft van de omgeving moet ik nog tegenkomen.
Dan moet ik eens bij ons langs komen genoeg kinderen die netjes op een auto wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38

PromWarMachine

Forsaken Archer

De officiele weg, zal na een lange wachttijd een dood spoor blijken.
Jij hebt juridisch geen poot om op te staan, want die mensen lopen op openbaar terrein waar jij geen eigenaar van bent.

Wil je toch iets doen, zie ik deze mogelijkheden:
• Maak een bord, met humor. Geen verbod-bord, dat werkt averechts.
• Suggereer zelf een locatie voor een Pokestop die wat verder van je huis ligt. Als je geluk hebt, is dat ook dichter bij hun eigen huis en zijn ze minder snel geneigd naar dit natuurgebied af te reizen.
• Foto's / camerabeelden maken van mensen die zooi achterlaten in het bos of na 22:00 uur geluidsoverlast veroorzaken, dat is namelijk gewoon verboden.
• Srpeek de mensen aan, het zijn vast tieners die niet beter weten, tot iemand ze er op wijst
• Afwachten, over een week of 3 is de hype wel voorbij :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrXzombie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:58
Spacey23 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:13:
Is er ook ergens een formulier waar je een heel land van de Pokemon servers kunt halen? :P
Die is er zeker, dat noemen ze een emigratie formulier. Doei :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 17:09
Ik had er relatief weinig last van deze hype.
Tot gisteren dan (zondag dus) kreeg ik ineens een telefoontje
Of ik wel even naar me eigen bedrijf wou gaan om de deur open te draaien omdat er een (insert vage naam) bleek te zitten. Waarop ik zoals iets had van 8)7 Wat dacht je van NEE?

Ga vanochtend richting het pand, ligt er een briefje. Of ik als eigenaar wel even wou bellen met de persoon die het briefje achtergelaten had als ik eenmaal aanwezig ben. Zodat hun even in mijn pand kunnen rondsneupen.
Again 8)7

Verscheurt en huppa de prullenbak in.

Vreemdste vind ik nog dat men er vanuit lijkt te gaan dat ik ze met open armen ontvang.
Oh gelukkig de pokémon vangers zijn er! .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

osmosis schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:07:
Ik had er relatief weinig last van deze hype.
Tot gisteren dan (zondag dus) kreeg ik ineens een telefoontje
Of ik wel even naar me eigen bedrijf wou gaan om de deur open te draaien omdat er een (insert vage naam) bleek te zitten. Waarop ik zoals iets had van 8)7 Wat dacht je van NEE?

Ga vanochtend richting het pand, ligt er een briefje. Of ik als eigenaar wel even wou bellen met de persoon die het briefje achtergelaten had als ik eenmaal aanwezig ben. Zodat hun even in mijn pand kunnen rondsneupen.
Again 8)7

Verscheurt en huppa de prullenbak in.

Vreemdste vind ik nog dat men er vanuit lijkt te gaan dat ik ze met open armen ontvang.
Oh gelukkig de pokémon vangers zijn er! .....
Tenzij je een pand heb dat echt heel groot is, kan ik me niet voorstellen dat dit nodig is. binnen een straal van een meter of 30 is voldoende :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 17:09
garriej schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:11:
[...]

Tenzij je een pand heb dat echt heel groot is, kan ik me niet voorstellen dat dit nodig is. binnen een straal van een meter of 30 is voldoende :+
Ja en nee, is een voormalig fabricagehal (scheepbouw) 99% staat leeg, ik huur enkel het voorste gedeelte o.a kantine,kantoor ruimte. Waarschijnlijk zit het dan ergens in de hal? Heb zelf de app niet en ben ook niet van plan om het te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
PromWarMachine schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:19:
Een bord met "Doe geen moeite alleen ratata en pidgey hier."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej

garriej

Ik las ondertieten.

osmosis schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:15:
[...]

Ja en nee, is een voormalig fabricagehal (scheepbouw) 99% staat leeg, ik huur enkel het voorste gedeelte o.a kantine,kantoor ruimte. Waarschijnlijk zit het dan ergens in de hal? Heb zelf de app niet en ben ook niet van plan om het te installeren
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Mensen slaan helaas een beetje door. Bellen, briefjes in de bus... dat gaat echt te ver voor een virtueel beestje.

Al ben ik zelf ook alweer 10 dagen aan t spelen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
Een GPS-jammer ophangen en aanzetten is illegaal, maar zal wel hilarisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
PromWarMachine schreef op maandag 18 juli 2016 @ 12:19:
De officiele weg, zal na een lange wachttijd een dood spoor blijken.
Jij hebt juridisch geen poot om op te staan, want die mensen lopen op openbaar terrein waar jij geen eigenaar van bent.

Wil je toch iets doen, zie ik deze mogelijkheden:
• Suggereer zelf een locatie voor een Pokestop die wat verder van je huis ligt. Als je geluk hebt, is dat ook dichter bij hun eigen huis en zijn ze minder snel geneigd naar dit natuurgebied af te reizen.
• Foto's / camerabeelden maken van mensen die zooi achterlaten in het bos of na 22:00 uur geluidsoverlast veroorzaken, dat is namelijk gewoon verboden.
• Srpeek de mensen aan, het zijn vast tieners die niet beter weten, tot iemand ze er op wijst
• Afwachten, over een week of 3 is de hype wel voorbij :z
Of pak gewoon de echte oorzaak aan. Oftewel, prima als je hier je pokemon komt zoeken maar ruim ajb wel je rommel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

M.l. schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:02:
Een GPS-jammer ophangen en aanzetten is illegaal, maar zal wel hilarisch zijn.
zie:
himlims_ schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 14:19:
data/communicatie jammer - maar die zijn per wet verboden
ArgantosNL schreef op maandag 18 juli 2016 @ 14:33:
[...]

Een bord met "Doe geen moeite alleen ratata en pidgey hier."
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3H4kRSHqAG6vSCWhgD2J4H0j/medium.png

[ Voor 50% gewijzigd door himlims_ op 19-07-2016 02:27 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:55

Kid Buu

Huh, Pietje?

Leuk :P maar vind is toch echt zonder t.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.l.
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-05 18:04
3G/4G jammer zal er zeker voor zorgen dat het niet speelbaar is op een zekere plek, maar dat je internet ineens niet werkt heeft het spel niet altijd gelijk door en zal er voor zorgen dat men gewoon hun weg vervolgd, ze zien immers via GPS hoe ze moeten lopen. Als nou juist de GPS niet werkt dan krijgen ze veel sneller door dat op die bepaalde plek GPS het niet doet.

Zul je ze waarschijnlijk nog wel zien lopen in een grote cirkel.

Wat ook nog kan (kost veel geld) is een vals GPS-signaal uitzenden waardoor het lijkt alsof ze ineens in China zijn. Als ze op de servers zien dat je ineens van Nederland naar China gaat in drie minuten word je gebanned.
Pagina: 1