Mijn vraag
Ik zoek een manier om een grote hoop bestanden meestal video te taggen met sleutelwoorden.
Dit zou moeten gebeuren met bestanden die op een server komen te staan.
Nu vind ik wel software die speciaal voor video is gemaakt, maar deze is wel extreem duur en heeft meestal ook veel functies die ik niet nodig heb zoals transcoding enzovoort
Ik zoek gewoon een soort manier om een database te hebben van de files met hun locatie ervan en hun sleutelwoorden die te doorzoeken zijn.
Dit alles zou ook moeten werken op Mac en Windows, het database gedeelde accessen bedoel ik.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gezocht onder:
digital asset managers > meestal gericht op foto, of heel duur.
File Taggers > Enkel Mac heeft een native file tagging systeem
Tagspaces > Deze toonde belovend enkel is dit volledig single user
Als iemand toevallig een oplossing weet, of word dit een volledig custom programma?
Ik zoek een manier om een grote hoop bestanden meestal video te taggen met sleutelwoorden.
Dit zou moeten gebeuren met bestanden die op een server komen te staan.
Nu vind ik wel software die speciaal voor video is gemaakt, maar deze is wel extreem duur en heeft meestal ook veel functies die ik niet nodig heb zoals transcoding enzovoort
Ik zoek gewoon een soort manier om een database te hebben van de files met hun locatie ervan en hun sleutelwoorden die te doorzoeken zijn.
Dit alles zou ook moeten werken op Mac en Windows, het database gedeelde accessen bedoel ik.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al gezocht onder:
digital asset managers > meestal gericht op foto, of heel duur.
File Taggers > Enkel Mac heeft een native file tagging systeem
Tagspaces > Deze toonde belovend enkel is dit volledig single user
Als iemand toevallig een oplossing weet, of word dit een volledig custom programma?