Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 793921

Topicstarter
Sinds vorige weekend spelen de filmpjes die ik gemaakt heb met mijn GoPro niet goed meer af op mijn telefoon, het beeld hapert heel erg terwijl de tijd gewoon door gaat....

Ik een GoPro Hero 4 Silver (vorige zomer gekocht) en mijn telefoon is een Samsung Galaxy S4 (gekocht begin 2014)

Voorheen deed alles het gewoon prima, ik maakt met Imovie een verzameling van filmpjes en zetten het daarna op mijn telefoon. (Via dropbox of gewoon micro SD kaart) Overigens.... de filmpjes die ik al gemaakt had en die al op mijn telefoon staan die doen het nog gewoon wel normaal, alles speelt gewoon soepel af!!

Ik heb geprobeerd om mijn telefoon naar fabrieksinstellingen te zetten, dat heeft niet gewerkt.
De kwaliteit van het filmpje tijdens het opslaan heb ik ook al geprobeerd te verminderen, ook dat hapert...
Ook heb ik hetzelfde filmpje op mijn moeders telefoon afgespeeld (Samsung J5), die deed het gewoon normaal.

Weet iemand wat hier het probleem is? Ik neem aan dat er iets mis is met mijn eigen telefoon??
Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb misschien het probleem gevonden.....

Mijn filmpjes zijn altijd opgenomen in 1080, ook die van afgelopen weekend.
De filmpjes die ik vorig zomer heb opgenomen dus ook en die speelt ie nog altijd goed af. Alleen de recente filmpjes haperen...

Nu heb ik even een filmpje gemaakt in 720 en die speelt ie wel goed af op mijn telefoon.
Kan het zijn dat mijn telefoon sinds kort geen 1080 meer kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-06 19:00

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Ook heb ik hetzelfde filmpje op mijn moeders telefoon afgespeeld (Samsung J5), die deed het gewoon normaal.
Ergo, het ligt niet aan het filmpje maar aan je mobiele telefoon. Vandaar een schopje van Foto & Video Hardware naar Android :)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:37

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 793921 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 19:00:
Kan het zijn dat mijn telefoon sinds kort geen 1080 meer kan afspelen?
Mag ik vragen waarmee je de filmpjes afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
.

[ Voor 98% gewijzigd door Anoniem: 793921 op 15-07-2016 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:56:
[...]

Mag ik vragen waarmee je de filmpjes afspeelt?
Gewoon de standaard video speler op mijn telefoon. Maar ook als ik een andere gebruik dan gebeurt precies hetzelfde....
Pagina: 1