Toon posts:

Windows 10 activeren lukt niet :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een vraag,waar ik zelf echt geen antwoord op kan vinden.

Ik heb zojuist een nieuwe computer gekocht, exclusief windows uiteraard.
Dus heb ik via de microsoft website een windows 10 bootable usb gemaakt.
Nu heb ik windows 10 niet geactiveerd op mijn nieuwe pc.
Dus heb ik een windows 10 OEM key gekocht via Kinguin.net ;
https://www.kinguin.net/n.../windows-10-home-oem-key/

Nu ben ik dus via instellingen gekomen bij activeren, en heb ik de gekochte code via kinguin ingevoerd en komt er een foutcode te staan: 0xC004C008 wat dus inhoud dat de code al te vaak is gebruikt? terwijl ik hem net nieuw heb gekocht? Of houd deze code iets anders in?

In iedergeval nu staat er boven aan bij Windows:

Editie: Windows 10 Home
Activeren: Windows is niet geactiveerd
Product-id: ( kan ik dat neerzetten zonder iets kwijt te raken? )
Product code: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX- (laatste 5 letters van de code)

Ik weet echt niet hoe ik dit nu moet oplossen en ik raak er helemaal in de stress van, hoe kan ik dit nou oplossen???

EDIT: Na dat ik de pc heb gerestart, staat er nu bij Activeren: De activeringsservers van Windows zijn niet bereikbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:45
Gewoon hier windows kopen:
pricewatch: Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM
Hoef je ook niet meer te stressen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, maar ik heb nu al 28 euro uitgeven! plus ik heb windows 10 home en niet pro op mijn pc gedownload, dus ik heb gewoon de juiste code gekocht.
Ik wil niet weer een nieuwe code kopen komop die computer heeft al een vermogen gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:43:
[...]

Ja, maar ik heb nu al 28 euro uitgeven! plus ik heb windows 10 home en niet pro op mijn pc gedownload, dus ik heb gewoon de juiste code gekocht.
Ik wil niet weer een nieuwe code kopen komop die computer heeft al een vermogen gekost.
28 euro op een site die redelijk bekend staat om met 'zulke keys' te werken, dat is natuurlijk ook helemaal niet slim.

Maar had je niet toevallig nog een oude Win7/8 installatie en via die manier gratis upgraden naar win10? Daarna kan je alsnog een clean install doen, dan staat je code gekoppeld aan je MS account.

Maar heb je al contact opgenomen met Kinguin en welke oplossing komen zij mee? (even uitgaande dat je de buyers protection ook hebt gekocht).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:47:
[...]

28 euro op een site die redelijk bekend staat om met 'zulke keys' te werken, dat is natuurlijk ook helemaal niet slim.

Maar had je niet toevallig nog een oude Win7/8 installatie en via die manier gratis upgraden naar win10? Daarna kan je alsnog een clean install doen, dan staat je code gekoppeld aan je MS account.

Maar heb je al contact opgenomen met Kinguin en welke oplossing komen zij mee? (even uitgaande dat je de buyers protectio
n ook hebt gekocht).
Ik heb net een bericht verstuurd naar kinguin, ik had inderdaad gewoon bescherming .
Ik heb helaas geen oude windows 7 of windows 8 liggen, ik heb gewoon windows 10 via bootable usb gedaan via die tool van microsoft zelf, en nu werkt die code niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:47:
[...]

Maar heb je al contact opgenomen met Kinguin en welke oplossing komen zij mee? (even uitgaande dat je de buyers protection ook hebt gekocht).
En je hebt ook altijd zo lijstje bij wie je dan de code wilt kopen via Kinguin, en ik had het bij de reccomendend offers gedaan bij een bedrijf dat al 15043 orders had gehad, wat allemaal goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:47

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 17:52:
[...]

En je hebt ook altijd zo lijstje bij wie je dan de code wilt kopen via Kinguin, en ik had het bij de reccomendend offers gedaan bij een bedrijf dat al 15043 orders had gehad, wat allemaal goed was.
Dan verwacht ik dat Kinguin het ook gewoon voor je oplost. Tipje van mij (en van anderen hierboven) : Koop de keys niet meer dat soort vage sites met grote prijsverschillen als de 'normale' shops die in de Tweakers Pricewatch staan. Dat is namelijk vragen om problemen, tuurlijk gaat het vaak goed..maar ja als het dan verkeerd gaat dan kan niemand je helpen....behalve de verkoper van de key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk geeft Kinguin je een nieuwe key. Echter kan je dit probleem gewoon weer opnieuw krijgen, omdat je een key gekocht hebt die niet via de officiële kanalen is gehaald

Goedkoop is vaak duurkoop, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
De volgende keer gewoon een retail key kopen, geen OEM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:33
Niet helemaal waar, lees bijvoorbeeld de reviews hier maar eens: https://tweakers.net/shop...ffice-centre/shopreviews/ , heel veel positieve reviews zijn van nieuwe registraties en de negatieve reacties geven precies aan wat ik dacht toen ik meerdere malen geen antwoord kreeg op wat voor licenties zij nu eigenlijk verkochten zonder COA. Ik vindt het overigens wel jammer dat shops met dit soort praktijken in de pricewatch blijven staan.
windowslicentie.nl verkoopt originele gesealde windows 10 pro oem paketten voor een goeie prijs.

@Dutch2007: retail of oem maakt niks uit, je kan een nieuwe ongebruikte oem prima installeren ;)

[ Voor 5% gewijzigd door base_ op 15-07-2016 01:30 ]

Pagina: 1