Maar dat is zeker wat
Ik heb zelf het oude model ervan, de HT6 gehad. Uitstekende ervaringen mee.
Alles werkt, de batterij is absoluut KILLER, 4 dagen haalde ik er makkelijk mee.
Mijn enige minpunten ervan waren dat hij wat aan de trage kant was bij zware applicaties, maar dat was het oude model. Ik zie dat de specs van de T6 beduidend beter zijn. En het gewicht, maar dat is een no-brainer met zo'n accu. Dat weegt nou eenmaal meer dan een 2200mah accu.
Kreeg zeer regelmatig updates zelfs, dat verbaasde me nog het meest.
Al met al, kan ik hem zeker aanraden voor de batterij-enthousiasteling.
Maar, kijk hier even op je gemak:
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-doogee-t6-pro
Dan kan je nog $15 besparen, en de specs goed doorlezen

jwdgk schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:58:
Ik zou altijd voor een chinees A-merk gaan, met dit soort telefoons is de kwaliteit meestal niet consistent. Ook of de accu capaciteit echt is valt nog maar af te wachten.
Bij een A-merk kun je denken aan een Xiaomi, ZTE, Meizu, ZUK, OnePlus.
Kandidaten in die prijsklasse zijn o.a. de Xiaomi redmi 3 en Xiaomi redmi note 3. Hier heb je ook PRO varianten van met meer RAM en uitbreidbaar geheugen. Deze twee telefoons worden ook geroemd om hun accu die erg lang mee gaat (4000MAh)
Doogee is zo slecht niet hoor

Ik gebruik momenteel de Redmi 3, inderdaad ook een heerlijke accuduur. Hiervoor had ik de Meizu MX4 Pro, en dat was net-aan een dagje. Wel veel betere specs, maar dat gebruikte ik toch niet.
De Doogee gaat alsnog beduidend langer mee dan de Redmi 3, maar daarvoor in ruil kan je nu met de Redmi 3S/3X wel kiezen voor een model met fingerprintreader. En zelf ben ik ook wel gecharmeerd van MIUI.
Maar, ga je echt voor batterylife, dat is de T6 veel beter. Of de Oukitel K10000, met 10.000mah batterij

maar daar zou de software wel eens bagger van kunnen zijn, want oukitel.
[
Voor 44% gewijzigd door
Verwijderd op 15-07-2016 09:08
]