Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Koptelefoon
Wat is je budget?
Ongeveer rond de €150.-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de koptelefoon alleen gebruiken voor mijn desktop voor dagelijks gebruik. o.a gamen,internet,YouTube,twitch etc, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de DT 770 in gedachten pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart) en de ATH-M50X Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Aangezien de koptelefoon al best oud(apr-14) is weet ik niet of de koptelefoon outdated is en of er andere betere varianten zijn.
Alvast bedankt
Ik zoek een?
Koptelefoon
Wat is je budget?
Ongeveer rond de €150.-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de koptelefoon alleen gebruiken voor mijn desktop voor dagelijks gebruik. o.a gamen,internet,YouTube,twitch etc, etc.
Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de DT 770 in gedachten pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart) en de ATH-M50X Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)
Welke vragen heb je hier nog over?
Aangezien de koptelefoon al best oud(apr-14) is weet ik niet of de koptelefoon outdated is en of er andere betere varianten zijn.
Alvast bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door RaiderZ op 14-07-2016 16:13 ]