Welke koptelefoon het beste voor dagelijks gebruik?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiderZ
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08-10 08:37
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Koptelefoon

Wat is je budget?
Ongeveer rond de €150.-

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de koptelefoon alleen gebruiken voor mijn desktop voor dagelijks gebruik. o.a gamen,internet,YouTube,twitch etc, etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Momenteel heb ik de DT 770 in gedachten pricewatch: Beyerdynamic DT 770 PRO 80 Ohm (Grijs, Zwart) en de ATH-M50X Audio-Technica ATH-M50X (Zwart)

Welke vragen heb je hier nog over?
Aangezien de koptelefoon al best oud(apr-14) is weet ik niet of de koptelefoon outdated is en of er andere betere varianten zijn.

Alvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door RaiderZ op 14-07-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastapipo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10 14:27
Mijn advies zou de Shure SHR840 zijn, een van de beste in die prijsklasse.

Zie ook de reacties in deze thread:
Nieuwe Koptelefoon nodig als opvolger van de Shure 840

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

April '14? De DT770 pro is veel ouder dan dat. De mijne komt uit 2004. En doet 't nog perfect. Kan 'm alleen maar aanraden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderschat nooit de pasvorm. Heel persoonlijk en zeker 50% van de basis van je keuze.
Heb een mooie hoofdtelefoon bij mijn pc die ik dus niet gebruik omdat ik hem na een half uur irritant vind worden.