Chrome resource usage tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

• eentonig
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07-2024
(Eerst en vooral, geen idee of dit de juiste plaats is.Verhuis dus maar indien nodig)

De laatste tijd merkt ik meer en meer dat Chrome enorm veel van mijn CPU vraagt. Toen vandaag mijn fans weer volop overuren aan het draaien waren en ik vermoedde dat er net iets teveel plugins tegelijk actief waren, heb ik eens de tijd genomen om uit te pluizen wat er nu juist van Chrome zoveel vraagt aan de CPU. Tot mijn verbazing, bleek dit echter de site van Tweakers.net te zijn, die de grootste slokop was.

Als ik de Chrome Task Manager open, dan zie ik consequent dat de pagina van Tweakers.net die vooraan staat, continu CPU blijft vragen. Ook al is deze al lang ingeladen. Als ik van pagina wissel (andere tab, nog steeds tweakers.net), dan is het de nieuwe voorgrond tab die de CPU begint te gebruiken.

Voor mij geen probleem hoor, maar wou dit toch even melden. Ik weet nu dat ik tweakers.Net moet volledig afsluiten als ik een tijdje niet verder lees.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb je een linkje naar betreffende pagina('s)? Is handiger om te reproduceren ;)
En wat me niet duidelijk is uit je verhaal: heb je je plugins/extensies al eens een-voor-een uitgeschakeld om zo uit te sluiten dat 't niet aan één van die dingen ligt?
eentonig schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:41:
(Eerst en vooral, geen idee of dit de juiste plaats is.Verhuis dus maar indien nodig)
V&A Feedback is 't in ieder geval niet ;) Bovenaan elk forum staat een korte uitleg (zo ook bij V&A):
Feedback forum voor Vraag & Aanbod
En als dat niet duidelijk (genoeg) is staat er bovenaan de fora ook meestal een FAQ (< in dit geval dus de V&A FAQ).

Je topic komt waarschijnlijk beter tot z'n recht in Stoute Bugs en daar heb ik 't dan ook maar even naar toe verhuisd ;)
Heb je een bug gevonden? Voor zowel frontpage als forum is dit het juiste forum.
FAQ

[ Voor 116% gewijzigd door RobIII op 14-07-2016 16:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

De meeste CPU-slokkers zijn doorgaans advertentiebanners. Is/zijn er bepaalde banners die dit gedrag bij jou kunnen veroorzaken? Heb je het anders op alle pagina's of alleen op bepaalde?

[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 14-07-2016 17:01 ]

Intentionally left blank

• eentonig
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07-2024
Ik heb het ondertussen op een aantal andere pc's uitgetest en kon het niet reproduceren. Dus het zal wel aan de pc zelf gelegen hebben.

Toch bedankt voor de opvolging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Graag gedaan :) Afgehandeld dus :)

Intentionally left blank