Mijn vraag staat hierboven
Vraag
Alle reacties
Verwijderd
Niet verkrijgbaar? Wel verkrijgbaar. Heb je niet helemaal meegekregen hoe ongelofelijk veel mensen het spelen?
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 15:35 ]
"Niet verkrijgbaar" een "officieel niet-verkrijgbaar" zijn twee verschillende dingen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wat zo leuk is aan Pokemon Go ontgaat mij volledig. Flappy Bird vond ik dan wel weer grappig.
Dit is wel een hele obvious troll...
HANDTEKENING!!!
Wat zo leuk is aan Flappy Bird ontgaat mij volledig. Pokemon Go vind ik dan wel weer grappig.Fornoo schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:48:
Wat zo leuk is aan Pokemon Go ontgaat mij volledig. Flappy Bird vond ik dan wel weer grappig.
Zo kan je wel over elk spel een mening hebben. Laat mensen lekker hun spelletje spelen. Pokemon is gewoon zeer populair en geeft een leuk nostalgie gevoel.
Ik las dat het in Nederland nog niet verkrijgbaar was "Pokémon Go kwam vorige week uit in diverse landen, maar een release in Nederland blijft vooralsnog uit. De game kwam deze week al wel uit in Duitsland en het Verenigd Koninkrijk" . en het werkt volgens mij met GPS , dus nam ik aan dat het niet speelbaar is in Nederland...Niet wetende dat ik dan direct een Troll zou zijn als ik er een opmerking over maak....Gelukkig is de trollnoemer zich bewust van zijn eigen IQ en noemt zich dan ook leeghoofd ,dus voel ik me niet echt beledigd ,
nieuws: Vraag naar powerbanks explodeert na release Pokémon Go
nieuws: Vraag naar powerbanks explodeert na release Pokémon Go
Er leiden in dit geval meerdere wegen naar Rome, je vraagstelling is dus moot.
Daarbij laat je dus een stuk weg uit je quote van het nieuwsitem waarbij notabene wordt voorgekauwd hoe het WEL verkrijgbaar is. En als je nog 1 regel verder had gelezen had je geweten dat je aanname ook onjuist was. Ergo trolltopic.. En laat ik maar niet over IQ beginnen.
Daarbij laat je dus een stuk weg uit je quote van het nieuwsitem waarbij notabene wordt voorgekauwd hoe het WEL verkrijgbaar is. En als je nog 1 regel verder had gelezen had je geweten dat je aanname ook onjuist was. Ergo trolltopic.. En laat ik maar niet over IQ beginnen.
Mijn antwoord is dit slotje.john molotov schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:34:
Mijn vraag staat hierboven
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.