Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bumz
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-08 08:18
Ik zoek een?
Ik zoek smartphone met >4500mAh batterij, 2gb+ RAM en liefst vrij snelle oplaadtijden.
Mijn oude Galaxy S3 is op sterven na dood. De prestaties ervan zijn voor mij nog redelijk, hoewel iets betere performance welkom is. Vooral accuduur is voor mij een issue.

Wat is je budget?
Ik ben bereid tot ongeveer 350 euro ervoor neer te tellen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het apparaat wordt gebruikt voor browsen met zelden video, als muziekspeler icm earbuds en voor telefoon- en IM functies. Gezien de hype omtrent Pokémon GO zou ik deze game graag ook kunnen gaan spelen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Na uren van reviews vergelijken zie ik door de bomen het bos niet meer. De Lenovo Vibe P1(Turbo) lijkt mij een aardige keuze, net als de Asus Zenfone Max en Oukitel K10000. De Oukitel is waarschijnlijk overkill wat accuduur betreft. Heeft iemand ervaring met (een van) deze toestellen, of zijn er suggesties voor betere alternatieven?

Edit: Gevallen voor de combinatie van alu frame en goede prijs van Oukitel K6000 Pro.

[ Voor 6% gewijzigd door Bumz op 15-07-2016 01:00 ]

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik zelf zou voor de Zenfone Max gaan, vooral omdat dit een 'officiele' Europese telefoon is met support voor alle 4G banden, plus lokale garantie/etc. Amazon.fr verkoopt 'm nu voor 200 euro, de 2 GB/16GB variant.

Een Chinese import als de Oukitel kan natuurlijk prima, je krijgt dan idd betere specs voor je geld. Ben wel benieuwd over je ervaringen trouwens, ik ga al jaren voor telefoons met lange accuduur (niet voor Pokemon maar omdat ik veel reis en het vrij snel verveelt om voor de zoveelste keer op het vliegveld achter de snoepautomaten te moeten zoeken naar een vrij stopcontact).

Acer komt binnenkort ook met de Liquid Zest Plus naar Europa, dat moet ook een interessante worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Dreamvoid op 15-07-2016 11:24 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
Moto X Play? Heeft een 3600 mah accu, en is hier te koop?

Verwijderd

Ik heb de Oukitel k10000. Mijn ervaringen komen overeen met deze review: productreview: Oukitel K10000 Zwart review door mkools24

De accu is geweldig. Je hebt een ''dumbphone'' modus waar je alleen maar kan bellen en smsen. Activeer je deze modus dan kan hij makkelijk een maand meegaan. Gebruik je hem voor te internetten en als mp3 speler door de hele dag dan gaat hij maar 5-10 dagen mee. Het toestel is alleen wel zwaar en groot, en zonder bescherming beschadigd de aluminium achterkant snel. Daarnaast is het vermelden waard dat deze update tot Andriod 6 Marshmallow

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.

Edit: |:( dooh, ik had je had edit niet gelezen k6000 pro is inderdaad ook een mooie keus!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2016 18:29 ]

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 19:53
Goede keuze om de Oukitel K6000 Pro te nemen. Ik heb zelf de K4000 Pro, omdat die sterker en iets kleiner is. Bovendien kan de K4000 Pro 2 SIM kaarten gebruiken + SD kaart, tegelijk. En iig de normale K6000 kan dit niet.
Ook wel handig is dat je apps kunnen opslaan op SD kaart (standaard opslag moet je wel telkens weer op SD zetten als je hem aansluit op een computer)
Smart gestures zijn ook erg fijn (om ff snel camera of zaklamp oid aan te zetten). En bediening met de knoppen van een simpele oortelefoon werkt ook goed. Als MP3 spelers is hij dus zeer geschikt. Ik gebruik nu zelf de Xiaomi Starter edition van 3,5 euro bij Tinydeal ofzo.
http://www.kimovil.com/en/oukitel-k4000-pro/size

[ Voor 9% gewijzigd door oheng op 27-07-2016 18:08 ]

Pagina: 1