Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13DS3L
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-07 12:58
Ik ben al een tijdje op zoek voor een niet al te dure powerbank (niet alleen voor pokemon go :P ) voor mijn nexus 5X omdat de accu net geen dag mee gaat. nu is het probleem dat veel opladers behalve de stock one erg sloom zijn en vind ik het dus moeilijk om een goede snelle powerbank uit te zoeken voor mijn mobiel. ik zou graag suggesties willen voor een powerbank met eventueel een goede usb-c kabel indien nodig. ik heb geen vast budget maar het zal niet super veel zijn.

Nexus 5x

zelf zat ik al te denken over een Xiaomi mi pro maar deze heeft via de goedkopere sites een lange leverstermijn en op sites zoals bol.com is het bijna 2 x de normale prijs

(Sorry als ik dit in de verkeerde threat heb geplaatst was niet zeker waar hij moest)

Alvast bedankt ;) -Diede

Beste antwoord (via D13DS3L op 20-07-2016 22:55)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Verder wat noem je een lange levertijd? Als je powerbanks uit china wilt halen dan kan dat altijd 2 tot 3 weken duren voordat ze geleverd worden. Dit scheelt wel aanzienlijk in prijs.

Verder heb je nog meer powerbanks gezien waar je tussen twijfelt? Op tweakers wordt wel enige inzet verwacht en jezelf inlezen in de materie hoort daar ook bij. Bekijk bijvoorbeeld deze review: DodgeReviews: [PBCC] Xiaomi Mi Pro 10.000mAh QC2.0 Type-C powerbank of andere reviews van deze tweaker: DodgeReviews Hij test heel veel powerbanks en kabels.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 15-07-2016 09:11 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Aankoopadvies dus schopje naar MAA.

Verder wat noem je een lange levertijd? Als je powerbanks uit china wilt halen dan kan dat altijd 2 tot 3 weken duren voordat ze geleverd worden. Dit scheelt wel aanzienlijk in prijs.

Verder heb je nog meer powerbanks gezien waar je tussen twijfelt? Op tweakers wordt wel enige inzet verwacht en jezelf inlezen in de materie hoort daar ook bij. Bekijk bijvoorbeeld deze review: DodgeReviews: [PBCC] Xiaomi Mi Pro 10.000mAh QC2.0 Type-C powerbank of andere reviews van deze tweaker: DodgeReviews Hij test heel veel powerbanks en kabels.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 15-07-2016 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
Probleem met Nexus 5x is de usb c aansluiting. Bijgebruik stagneert de batterij in de plaats van opladen. Ik kwam wat op Reddit tegen alleen wordt daar naar Amazon verwezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13DS3L
P-Nut schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:52:
Probleem met Nexus 5x is de usb c aansluiting. Bijgebruik stagneert de batterij in de plaats van opladen. Ik kwam wat op Reddit tegen alleen wordt daar naar Amazon verwezen
8ik heb gewoon een snelle xiaomi power bank gekocht en niet rekening gehouden met usb-c. (xiaomi mi pro) op DX.com, http://www.dx.com , hij gebruikt usb-c om op te laden en heeft een usb-c adapter erbij om de nexus op te laden. 10000Mah. prima ding. DX shipt uit china voor ongeveer 27 euro en is volgens mij erg betrouwbaar, als je em sneller zou willen is hij op bol.com voor 40+ euro te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Ik dacht dat die powerbank alleen usb c op kan laden. Maar niet met usb c telefoon oplaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Toch maar besteld, ben benieuwd of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

D13DS3L schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:44:
[...]
Ik heb gewoon een snelle xiaomi power bank gekocht en niet rekening gehouden met usb-c. (xiaomi mi pro) op DX.com, http://www.dx.com , hij gebruikt usb-c om op te laden en heeft een usb-c adapter erbij om de nexus op te laden. 10000Mah. prima ding. DX shipt uit china voor ongeveer 27 euro en is volgens mij erg betrouwbaar, als je em sneller zou willen is hij op bol.com voor 40+ euro te vinden
Welke heb je nu precies gehaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D13DS3L
rens-br schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:04:
[...]

Sorry als ik nogal verwarrend was, ik heb de: Xiaomi Mi Powerbank Pro 10000mah genomen (DX link)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13DS3L
rens-br schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 09:04:
[...]

Nog bedankt voor de links en het verplaatsen van de thread!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13DS3L
P-Nut schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 00:21:
Toch maar besteld, ben benieuwd of het wat is
Tis inderdaad nogal verwarrend, je gebruikt de usb-c port op de powerbank om de powerbank zelf op te laden en de normale usb port om je devices op te laden, hierbij is wel een usb-c adaptertje bij geleverd en de powerbank support quick en volgens mij ook Fast charge (twee andere dingen vgm)

maar ik heb deze eigenlijk ook maar op de gok genomen. ik krijg hem volgende week, jammer genoeg ben ik dan voor twee weken weg, net te laat voor de vakantie (Op 1 dag :-( )

als je er goede ervaringen met de powerbank hebt kan je deze dan even posten, kan ik op mijn vakantie dagdromen over wat me thuis te wachten staat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

D13DS3L schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:07:
[...]

Nog bedankt voor de links en het verplaatsen van de thread!! :)
Graag gedaan! Zou je voortaan wel de wijzig knop willen gebruiken? Meerdere posts achter elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D13DS3L
rens-br schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 07:45:
[...]

Graag gedaan! Zou je voortaan wel de wijzig knop willen gebruiken? Meerder posts achter elkaar binnen 24 uur is niet toegestaan.
Ja zal ik doen ben nogal nieuw aan het forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
Powerbank vandaag ontvangen. Opladen gaat rap. Daarnaast eenmaal aangesloten op de Nexus 5x <i>charging rapidly</i> melding op lockscherm! (Andere powerbank en usb c kabels gaven bij mij normaliter charging slowly aan)

[ Voor 23% gewijzigd door P-Nut op 05-08-2016 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D13DS3L
bedank voor het sturen ben er blij mee om te horen dat hij dat aangeeft, immiddels zelf thuis gekomen nu eerst de bank opladen.....
Pagina: 1