Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, het liefst met hoge settings. Denk hierbij aan nieuwere games zoals The Witcher, Dragon Age, GTA, race games en oudere games zoals de Total War serie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1.000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
250gb SSD. Ik heb The Witcher 3 als benchmark genomen, vandaar de I7 en GTX 970. Verder een CD speler voor oudere games en een 1TB HDD voor opslagruimte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en GeForce video kaart. Ik heb nooit problemen gehad met deze 2, vandaar dat ze mijn voorkeur hebben. Met een goed verhaal van een kenner sta ik echter wel open voor andere merken
Ik kom hier immers voor hulp en advies.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Los van de 'wat wil je ermee kunnen doen' hierboven niet nee.
Ga je overklokken?
Standaard is voor mij voldoende
Wat verwacht je van ons?[i]
Allereerst eerlijke feedback of het onderstaande systeem echt goed is, of dat ik een onzin lijstje heb gemaakt. Daarnaast of er betere alternatieven beschikbaar zijn. Als laatste of de boel ook bij elkaar past en of die de prestaties levert om de eerder genoemde wensen waar te kunnen maken.
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen, het liefst met hoge settings. Denk hierbij aan nieuwere games zoals The Witcher, Dragon Age, GTA, race games en oudere games zoals de Total War serie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1.000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Iiyama ProLite E2473HDS-B1 Zilver | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Logitech G15 Gaming Keyboard | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Razer Naga MMO Gaming Mouse | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
250gb SSD. Ik heb The Witcher 3 als benchmark genomen, vandaar de I7 en GTX 970. Verder een CD speler voor oudere games en een 1TB HDD voor opslagruimte.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor en GeForce video kaart. Ik heb nooit problemen gehad met deze 2, vandaar dat ze mijn voorkeur hebben. Met een goed verhaal van een kenner sta ik echter wel open voor andere merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Los van de 'wat wil je ermee kunnen doen' hierboven niet nee.
Ga je overklokken?
Standaard is voor mij voldoende
Wat verwacht je van ons?[i]
Allereerst eerlijke feedback of het onderstaande systeem echt goed is, of dat ik een onzin lijstje heb gemaakt. Daarnaast of er betere alternatieven beschikbaar zijn. Als laatste of de boel ook bij elkaar past en of die de prestaties levert om de eerder genoemde wensen waar te kunnen maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790 Boxed | € 309,51 | € 309,51 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 89,- | € 89,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 299,- | € 299,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Sharkoon VG5-V | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home EN 64bit OEM | € 64,48 | € 64,48 |
| 1 | Crucial CT102464BF160B | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 14,42 | € 14,42 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.025,16 | |