Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• AnthonyCeylon
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10-2018
Mijn 4 jaar oude Xperia J heeft de geest gegeven en ik kan er geen Pokemon GO op spelen, dus ben ik aan het kijken naar een upgrade. Ik ben op zoek naar een modern toestel waarvan je verwachten kan dat hij meer dan 2 jaar mee gaat. Bonuspunten voor een goede camera, een kleine vormgeving en weinig troep van de leverancier. Ik hanteer een budget van ong. 300 euro.

Huidige voorkeur:
Sony Z3/5 Compact
LG Nexus X5
(De Xperia J is mijn huidige toestel ter vergelijking)

De Sony's zijn sowieso wel duurzaam met een fatsoenlijke camera en vind ik best mooi, maar zijn of wat ouder of wat duurder. De Nexus is lekker modern, niet lelijk en ik zou hopen dat die weinig troep heeft, maar ik heb eigenlijk geen idee want de meeste mensen die ik ken hebben Samsung. Ik ben bereid om een mod van Android te installeren mocht dit beter zijn, maar vindt het wel zo chill om dit niet te doen.

Alle advies is welkom - wat het ook wordt, ik ga er toch enorm op vooruit ;)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:03
Dit lijkt mij persoonlijk een heel goed toestel voor onder de 300 euro

pricewatch: Huawei P9 Lite Dual Sim (3GB) Zwart

• AnthonyCeylon
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-10-2018
Ziet er leuk uit. Wat is Huawei voor een merk, beetje betrouwbaar?

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:04
Ik heb de Nexus 5X. En ben daar erg tevreden over.

goede camera, > Redelijk tot goed
een kleine vormgeving > Ik vind het prima in mijn broekzak passen
weinig troep van de leverancier. > Juist 1 van de selling points van de Nexus serie. Kale android versie.
Ik hanteer een budget van ong. 300 euro > 32GB onder de 300 euro.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:04
AnthonyCeylon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:34:
Er zijn er aardig wat van in omloop, hardware is prima, software geeft af en toe wat storing, maar prijs is wel gunstig. Enige echte min punt is als je custom roms wil draaien dat minder goed gaat op Huawei toestellen doordat ze eigen hardware gebruiken en de drivers niet vrij geven daarvoor.

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
AnthonyCeylon schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:34:
Huawei is de op 2 na grootste fabrikant van Android toestellen: http://www.nu.nl/mobiel/4...te-telefoonfabrikant.html

Je krijgt bij de meeste toestellen 3 jaar VIP garantie na registratie. En de software is de laatste tijd dan ook flink verbeterd (loop nu zelf sinds februari met een Huawei Mate8 en ben nog geen echte problemen tegengekomen)

De P9 Lite is een fijn toestel en voldoet aan je eisen.

Verwijderd

Heb ook de Mate 8. Uitstekende smartphone. Mijn dochter heeft de Huawei P8 Lite sinds een jaar, nog nooit problemen gehad.
Huawei is zeker betrouwbaar.
Pagina: 1