Mijn 4 jaar oude Xperia J heeft de geest gegeven en ik kan er geen Pokemon GO op spelen, dus ben ik aan het kijken naar een upgrade. Ik ben op zoek naar een modern toestel waarvan je verwachten kan dat hij meer dan 2 jaar mee gaat. Bonuspunten voor een goede camera, een kleine vormgeving en weinig troep van de leverancier. Ik hanteer een budget van ong. 300 euro.
Huidige voorkeur:
Sony Z3/5 Compact
LG Nexus X5
(De Xperia J is mijn huidige toestel ter vergelijking)
De Sony's zijn sowieso wel duurzaam met een fatsoenlijke camera en vind ik best mooi, maar zijn of wat ouder of wat duurder. De Nexus is lekker modern, niet lelijk en ik zou hopen dat die weinig troep heeft, maar ik heb eigenlijk geen idee want de meeste mensen die ik ken hebben Samsung. Ik ben bereid om een mod van Android te installeren mocht dit beter zijn, maar vindt het wel zo chill om dit niet te doen.
Alle advies is welkom - wat het ook wordt, ik ga er toch enorm op vooruit
Huidige voorkeur:
Sony Z3/5 Compact
LG Nexus X5
(De Xperia J is mijn huidige toestel ter vergelijking)
De Sony's zijn sowieso wel duurzaam met een fatsoenlijke camera en vind ik best mooi, maar zijn of wat ouder of wat duurder. De Nexus is lekker modern, niet lelijk en ik zou hopen dat die weinig troep heeft, maar ik heb eigenlijk geen idee want de meeste mensen die ik ken hebben Samsung. Ik ben bereid om een mod van Android te installeren mocht dit beter zijn, maar vindt het wel zo chill om dit niet te doen.
Alle advies is welkom - wat het ook wordt, ik ga er toch enorm op vooruit