Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
lange termijn upgrade videokaart
Wat is je budget?
niet meer dan 350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvidia goede ervaringen mee, maar sta open voor amd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Thermaltake level 10 GT behuizing
- Asus Rampage IV Extreme socket 2011 moederbord
- Intel Core i7 3820 quad core
- Corsair closed circuit watercooler
- EVGA Nvidia Geforce GTX680
- 32gb (8x4gb) Corsair Vengeance 1800 MHz DDR3 werkgeheugen
- XFX 850W semi modulaire voeding.
- 256gb Samsung 840 SSD
- 1200gb Western digital caviar green HDD
- Benq XL2420T 24 inch 3d hd scherm
- HP 22 inch hd tweede scherm
- Razer Mamba 4g muis
- Logitech g19 toetsenbord
- Razer Tiamat 7.1 surround headset
- Razer Vespula muismat.
Ik wil hierbij vermelden dat ik op een zeer laag inkomen zit en ik di systeem goedkoop tweedehands hebgekocht (1 jaar geleden). Ik wil dan ook rustig sparen richting de 350 euro en ergens in december een videokaart halen. Het is natuurlijk lastig te voorspellen wat de prijzen over een half jaar zijn, maar ervaren tweakers kunnen mij vast wel een indicatie geven wat goed in mijn systeem past en wat eind dit jaar eventueel in mijn 350 euro budget past. Ik moet er wel bij vermelden dat ik een paar dagen terug wat problemen had met mijn pc maar alles draait nu goed, een energieslurper zou ik graag willen vermijden (ondanks dat ik een grote voeding heb).
Het tweede scherm dat in de lijst staat (hp 22 inch), gebruik ik niet. Ik heb een LG televisie van 82cm ofzo aangesloten als tweede scherm om af en toe een film op te kijken.
Ik wil graag de nieuwste spellen op hoog dan wel ultra spelen. Geen behoefte aan virtual reality en ook nog niet aan 4k. 1080p gamen blijft het voorlopig voor mij, maar zou mooi zijn als de kaart in de toekomst voor mij ook iets hogere resoluties aan kan (mocht ik ergens een goedkoop/goed schermp vinden). Kaart moet nieuw zijn, ondanks dat ik mijn systeem tweedehands heb gekocht.
Ik vraag het een half jaar van tevoren, zodat ik de kaarten die voorgsteld worden in de gaten kan houden qua prijs en beschikbaarheid.
bij voorbaat dank tweakers
Ik zoek een?
lange termijn upgrade videokaart
Wat is je budget?
niet meer dan 350 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nvidia goede ervaringen mee, maar sta open voor amd.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
- Thermaltake level 10 GT behuizing
- Asus Rampage IV Extreme socket 2011 moederbord
- Intel Core i7 3820 quad core
- Corsair closed circuit watercooler
- EVGA Nvidia Geforce GTX680
- 32gb (8x4gb) Corsair Vengeance 1800 MHz DDR3 werkgeheugen
- XFX 850W semi modulaire voeding.
- 256gb Samsung 840 SSD
- 1200gb Western digital caviar green HDD
- Benq XL2420T 24 inch 3d hd scherm
- HP 22 inch hd tweede scherm
- Razer Mamba 4g muis
- Logitech g19 toetsenbord
- Razer Tiamat 7.1 surround headset
- Razer Vespula muismat.
Ik wil hierbij vermelden dat ik op een zeer laag inkomen zit en ik di systeem goedkoop tweedehands hebgekocht (1 jaar geleden). Ik wil dan ook rustig sparen richting de 350 euro en ergens in december een videokaart halen. Het is natuurlijk lastig te voorspellen wat de prijzen over een half jaar zijn, maar ervaren tweakers kunnen mij vast wel een indicatie geven wat goed in mijn systeem past en wat eind dit jaar eventueel in mijn 350 euro budget past. Ik moet er wel bij vermelden dat ik een paar dagen terug wat problemen had met mijn pc maar alles draait nu goed, een energieslurper zou ik graag willen vermijden (ondanks dat ik een grote voeding heb).
Het tweede scherm dat in de lijst staat (hp 22 inch), gebruik ik niet. Ik heb een LG televisie van 82cm ofzo aangesloten als tweede scherm om af en toe een film op te kijken.
Ik wil graag de nieuwste spellen op hoog dan wel ultra spelen. Geen behoefte aan virtual reality en ook nog niet aan 4k. 1080p gamen blijft het voorlopig voor mij, maar zou mooi zijn als de kaart in de toekomst voor mij ook iets hogere resoluties aan kan (mocht ik ergens een goedkoop/goed schermp vinden). Kaart moet nieuw zijn, ondanks dat ik mijn systeem tweedehands heb gekocht.
Ik vraag het een half jaar van tevoren, zodat ik de kaarten die voorgsteld worden in de gaten kan houden qua prijs en beschikbaarheid.
bij voorbaat dank tweakers