Toon posts:

8850 binnengekregen.... wat probleempjes....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb zojuist mijn 8850 binnengekregen. Leuk toestel! Alleen wat probleempjes:

-volgens de handleiding etc zou er een keuze moeten zijn uit 32 talen.... Niet dus :( Ik kan alleen kiezen uit Engels en wat scandinavische talen.. Nederlands staat er NIET bij.
-die klep is geen active klep. Zou het wel moeten zijn.

Iemand hier oplossingen voor?
Het toestel heb ik via een 2dehands site gekocht en er zou 4 maanden garantie nog op moeten zitten.
Alvast bedankt!

Verwijderd

Weet je zeker dat je een 8850 hebt gekregen en niet een 8210 met 8850 frontjes :? ..

Maat van mij had dat!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 15:56 schreef DaJaN het volgende:
Weet je zeker dat je een 8850 hebt gekregen en niet een 8210 met 8850 frontjes :? ..

Maat van mij had dat!
dat neem ik aan van niet....
display is de juiste kleur, en de sticker onder de accu laat ook zien dat het een 8850 is... verder komt het imei-nummer in de software overeen met die op het stickertje achterop. 8210 heb ik ook gehad en die is toch een stukje anders van binnen. is ook wat platter he... dus ik neem aan dat het geen 8210 met 8850-behuizing is.

Verwijderd

ja maak een foto van of zo dan kunnen we ff kijken..

oh laat dan maar

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
Gewoon legaal in de winkel gekocht of 'van de vrachtwagen gevallen'?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 16:07 schreef Urnie het volgende:
Gewoon legaal in de winkel gekocht of 'van de vrachtwagen gevallen'?
lees het verhaal dan daarboven....

gekocht via 2ehands site. zou nog 4 maanden garantie op zitten.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-08 00:10

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Is het een import uit Azie ofzo? Of is ie al verkrijgbaar in NL.

En kijk anders ff op de Nokia site.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Verwijderd

Hmmm... als ik het zo hoor heb je misschien een 8850 die geimporteerd is. Wellicht liggen de specificaties daar anders :?

Trouwens. Misschien wil een Nokia service centre je telefoon wel flashen met Nederlandse software, en wellich kan je active flip wel aan/uit zetten in een van de menu's :? ...

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 19:30
Op dinsdag 26 juni 2001 16:13 schreef nognix het volgende:

[..]

lees het verhaal dan daarboven....

gekocht via 2ehands site. zou nog 4 maanden garantie op zitten.
sorry, in de gauwigheid overheen gelezen, je hebt idd waarschijnlijk een importversie. kun je niet met de verkoper communiceren?

Verwijderd

Topicstarter
Tja in het menu kun je dat niet doen denk ik. Ik heb al het toestel totaal gereset (met die beveiligingscode). Ik neem aan dat Nokia standaard die klep wel actief maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 16:21 schreef Urnie het volgende:

[..]

sorry, in de gauwigheid overheen gelezen, je hebt idd waarschijnlijk een importversie. kun je niet met de verkoper communiceren?
heb ik al gedaan, maar dat is een modemmer.... Dus ik ben afhankelijk met wanneer ie online is en zijn mail leest.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
wat bedoel je met actieve klep? LAAT MAAR snap het al. ja moet idd een active klep hebben en bij mijn weten kun je dat helemaal niet uitzetten.

Maar als er nog 4 maanden garantie opzit moet je hem lekker opsturen en dan laten ze dat maar maken. Lekker veel zeuren over kwaliteit enzo en hopen dat je een nieuwe krijgt. :)

Ikzelf heb ook de 8850 (al bijna een jaar denk ik)

Maar idd meerdere talen en natuurlijk de nederlandse. Vreemd dus..

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
hmm dat van die actieve klep heb ik al gevonden volgens mij:

onderop het schuifklepje en op het toestel zelf zie je een uitsparing zitten. Hiermee ziet het toestel dus of de klep open is of niet. Het pinnetje wat in die inkeping schiet is volgens mij afgebroken ofzo.

Het toestel is enkele weken geleden gerepareerd (scherm preventief vervangen) en de software is geüpdate. Misschien dat nokia zo grappig is geweest om er software op te zetten voor Noord-Europa?

Verwijderd

leven wij niet in noord europa dan? :) maar als ie kadoek is... of terugsturen naar die gast of naar de winkel gaan en zeggen dat de klep het in 1x niet meer doet :) van die talen... wat voor nationaliteit heeft die gast? misschien heeft ie em wel gewoon gekocht omdattie goedkoper was in denemarken ofzo.. meer info plzzz :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 juni 2001 20:55 schreef MrFreeman het volgende:
leven wij niet in noord europa dan? :) maar als ie kadoek is... of terugsturen naar die gast of naar de winkel gaan en zeggen dat de klep het in 1x niet meer doet :) van die talen... wat voor nationaliteit heeft die gast? misschien heeft ie em wel gewoon gekocht omdattie goedkoper was in denemarken ofzo.. meer info plzzz :)
Tja hij is binnengekomen in een 8810-doos, ik neem aan dat ie een 8810 heeft gehad, en toen omgewisseld is voor een 8850 (dat deed Nokia in de tijd dat de 8810 zo vaak terugkwam, dat men geen onderdelen meer had). Verder heeft ie een Nederlandse naam, en zit ie bij Euronet (en ja: euronet is de duurste provider van Nederland), dus wat dat betreft is het geen eng persoon ofzo hoor :P

Verwijderd

Topicstarter
Tja ik weet niet hoe het met de garantie zit, mocht het import zijn?

Verwijderd

toch kut voor je.. :P

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-08 19:14

koornee

3!

volgens mij staat gewoon de verkeerde versie software erop.

misschien met de garantie, valt er nog iets te regelen.

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Met een flashkabel kan je er ook zelf een andere taal inflashen, op voorwaarde dat je een flashfile hebt van dezelfde telefoon met dezelfde softwareversie.

Neem met mij contact op als je meer wilt weten.
Pagina: 1