Mooie platen weer. Leuk om er zelf ook bij te staan!
Hahn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:39:
[...]
Meer dan de helft van de foto's zijn nog steeds verre vakantiebestemmingen die sowieso al heel mooi zijn om te zien, of je het nou fotografeert met je iPhone 3G of een Canon 5DsR

Maar er zitten wel weer een paar mooie tussen die ik graag zelf zou hebben geschoten

Ik weet niet of je helemaal serieus bent, maar ik denk dat je toch de fotografen wat te kort doet hier.
Neem de tweede foto van Adros. Ja het is ver (San Francisco), ja iedereen kan een foto van de Golden Gate bridge maken. Maar het knappe is juist dat Adros het voor elkaar krijgt om toch net die foto te maken waar ik
wel langer naar blijf kijken. Daar waar 99% van alle andere foto's van de Golden Gate bridge me niet boeien, raak ik door dit beeld juist wel weer onder de indruk.
Doen alsof iedere toerist met een iPhone die een foto maakt van de Golden Gate bridge hier bij de hotshots komt te staan is echt wat te simpel. Natuurlijk een goed onderwerp helpt, maar ik durf zelfs te stellen dat het bij dit soort iconische beelden juist
moeilijker is om nog een plaat te produceren waren mensen twee keer naar kijken.