Mijn vraag
Ben ik weer met een nieuw probleem, voor nu het laatste waar ik last van ondervind en niet op uitkom.
Mijn Windows geeft enorme lag zodra een programma het beeld opneemt, denk hierbij aan Skype Desktop Sharing, Teamviewer, XSplit Screen Capture (niet de game capture en andere game capture programma's ook niet) het is alleen maar bij programma's die echt je hele monitor recorden.
Het scherm begint te haperen en zodra ik op een 'Windows 10' onderdeel hover (leg ik later nog meer uit) loopt heel het beeld vast totdat ik, zonder dat ik het kan zien, m'n muis er vanaf haal. 'Legacy Windows' programma's hebben hier geen last van, al blijft het scherm wel soms haperen. Expres tussen aanhalingstekens, je snapt wel wat ik bedoel. Het Windows 10 controlepaneel bijvoorbeeld loopt vast, maar het normale 'legacy' windows controle paneel niet.
Dit gebeurt bij Skype Scherm delen als ik dan over een iets hover:
https://drive.google.com/...G7XpLpV9asZE03ZjhsYlFRY28
Zoals je ziet freezed het scherm op de muis na.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Legitieme Windows 10 Pro 64bit
Intel Core i7 4770K
MSI GTX 970 Gaming 4G
MSI Z97 Gaming 5
16GB DDR3 Kingston HyperX
Crucial MX200 240GB
WD Red 1TB
WD Blue 2TB
Cooler Master B500
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Herinstallatie
Nvidia Driver reinstall
Gekeken naar Hardware Interruptions, niet wijzer op geworden.
Ben ik weer met een nieuw probleem, voor nu het laatste waar ik last van ondervind en niet op uitkom.
Mijn Windows geeft enorme lag zodra een programma het beeld opneemt, denk hierbij aan Skype Desktop Sharing, Teamviewer, XSplit Screen Capture (niet de game capture en andere game capture programma's ook niet) het is alleen maar bij programma's die echt je hele monitor recorden.
Het scherm begint te haperen en zodra ik op een 'Windows 10' onderdeel hover (leg ik later nog meer uit) loopt heel het beeld vast totdat ik, zonder dat ik het kan zien, m'n muis er vanaf haal. 'Legacy Windows' programma's hebben hier geen last van, al blijft het scherm wel soms haperen. Expres tussen aanhalingstekens, je snapt wel wat ik bedoel. Het Windows 10 controlepaneel bijvoorbeeld loopt vast, maar het normale 'legacy' windows controle paneel niet.
Dit gebeurt bij Skype Scherm delen als ik dan over een iets hover:
https://drive.google.com/...G7XpLpV9asZE03ZjhsYlFRY28
Zoals je ziet freezed het scherm op de muis na.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Legitieme Windows 10 Pro 64bit
Intel Core i7 4770K
MSI GTX 970 Gaming 4G
MSI Z97 Gaming 5
16GB DDR3 Kingston HyperX
Crucial MX200 240GB
WD Red 1TB
WD Blue 2TB
Cooler Master B500
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Herinstallatie
Nvidia Driver reinstall
Gekeken naar Hardware Interruptions, niet wijzer op geworden.