Toon posts:

Aankoopadvies tweedehands iPhone 6s

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik overweeg om een 2ehands 6s te kopen voor mijn vrouw.
Waar moet ik op letten.
Wachtwoorden of pincode,s ?

Is namaak makkelijk herkenbaar?

Hoe zie ik of het een 6s en niet een 6?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2016 20:01 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Waar heb je zelf al naar gezocht en gevonden? Als je hier nl. zoekt naar tweedehands iphone vind je al de nodige topics over dit onderwerp. Daarnaast kun je ook veel informatie vinden bij Apple zelf, zoals Identify your iPhone mode, Find My iPhone Activation Lock en What to do before selling or giving away your iPhone, iPad, or iPod touch.

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 13-07-2016 20:18 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen Engels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Apple heeft ook een Nederlandstalige variant die je rechtsonder kunt selecteren:En als Engels een probleem is kun je het natuurlijk ook door Google translate laten vertalen...

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 13-07-2016 22:54 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:24

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Deadalus, dat je nog überhaupt reageert op Bert888. Hij doet geen moeite en als je hem een link in het engels stuurt komt hij slechts met 4 woorden "Ik kan geen Engels!"

Om toch nog een bijdrage te leveren (ook voor anderen), check het serienummer ook op https://www.stopheling.nl om te zien of de iPhone eventueel gestolen is.

Verschil tussen de 6 en 6s is lastig, ik zou het modelnummer controleren (instellingen -> algemeen -> info). Ook zou er een S in een vierkantje op de achterkant moeten staan onder het "woord" iPhone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Probeer hem te buigen. Als hij makkelijk knakt is het een 6. :+

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:21
Bigg Balls schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:10:
Deadalus, dat je nog überhaupt reageert op Bert888. Hij doet geen moeite en als je hem een link in het engels stuurt komt hij slechts met 3 woorden "Ik kan geen Engels!"

Om toch nog een bijdrage te leveren (ook voor anderen), check het serienummer ook op https://www.stopheling.nl om te zien of de iPhone eventueel gestolen is.

Verschil tussen de 6 en 6s is lastig, ik zou het modelnummer controleren (instellingen -> algemeen -> info). Ook zou er een S in een vierkantje op de achterkant moeten staan onder het "woord" iPhone.
Aanvulling op hoe je een S kan onderscheiden van de "gewone" 6: de S heeft het 3D Touch scherm. Je kunt dus "doordrukken" op het scherm en dan komen er een soort van snelkoppelingen tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels een 6s gekocht.
Dankje voor jullie tips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:55:
Inmiddels een 6s gekocht.
Dankje voor jullie tips.
En waar heb je op gelet? Welke van de geleverde tips hebben resultaten opgelevert? Het is makkelijk om te zeggen jo tis gelukt, maar voor anderen is het fijn om te zien waarom en waardoor het is gelukt. Dan kunnen zij daar ook op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon een nieuwe gekocht die nog geseald was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pleinolijf
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 11:28
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:04:
Zie je wel dat je Engels kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:04

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 09:04:
Pfff... jammer. Toch toegegeven

13:37

Pagina: 1