Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Boxen / Speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik zoek boxen voor muziek aftspelen met veel bass. De afmetingen doen er niet toe. Het gaat om de kwaliteit van de muziek die eruit komt. Mijn budget ligt rond de 100 -200 euro en het is gewoon om ergens neer te zetten dus het moet niet draadloos zijn of meeneembaar.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik dacht aan subwoofers maar ik ken niets van boxen dus guys help me out.

Mvg

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat blijkt ;)
Als je even verder had gekeken dan had je gezien dat we een heel subforum hebben voor dit soort vragen: Consumentenelektronica Aankoopadvies
Maar ook daar wordt verwacht dat je zelf wat onderzoek doet. Simpelweg zeggen dat je er niks van snapt, is geen eigen onderzoek ;)
Suwoofers zijn alleen voor lage tonen. Dat zoek je dus idd niet.
Verder is natuurlijk de vraag waar je het op aan gaat sluiten. Heb je een versterker? Of moet het rechtstreeks aan je PC of telefoon komen hangen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat The Eagle zegt. Simpelweg je vraag dumpen is niet de bedoeling. Eerst zelf zoeken, dan een topic openen met wat je al gevonden heb.

Dit topic is gesloten.