Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-12-2024
Mijn vraag is
Hoe kan ik betalen via paypal? Ik heb geen creditcard, daarom heb ik voor de paypal optie gekozen en nu kies ik die en moet ik alsnog een creditcard gebruiken.
Help mij alsjeblieft :)

[ Voor 14% gewijzigd door Marcel9933 op 13-07-2016 19:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 17:42

DarkSide

theres no place like ::1

Je moet in paypal je bankrekening koppelen,
Dan heb je geen CC nodig. Maar wordt het geld van je rekening gehaald.
Of je kan je paypal rekening ophogen door er geld met ideal naar toe te storten, voor het geval je geen bankrekening wilt koppelen.

Ik heb gewoon een bankrekening gekoppeld. En doe veel met Paypal.
Paypal betaald, in dit geval, Oneplus en haalt later het geld van jouw rekening.
Ook handig voor bv de playstore om apps/games te kopen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
DarkSide schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:45:
Je moet in paypal je bankrekening koppelen,
Dan heb je geen CC nodig. Maar wordt het geld van je rekening gehaald.
Of je kan je paypal rekening ophogen door er geld met ideal naar toe te storten, voor het geval je geen bankrekening wilt koppelen.

Ik heb gewoon een bankrekening gekoppeld. En doe veel met Paypal.
Paypal betaald, in dit geval, Oneplus en haalt later het geld van jouw rekening.
Ook handig voor bv de playstore om apps/games te kopen.
Dat heb ik gedaan, maar nu staat het er nog steeds. (Zie afbeelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
Dan heeft OnePlus bij PayPal ingesteld dat ze alleen creditcard accepteren en zal je toch met een creditcard moeten betalen. Misschien even je adres in je screenshot weghalen trouwens.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
Hahn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:49:
Dan heeft OnePlus bij PayPal ingesteld dat ze alleen creditcard accepteren en zal je toch met een creditcard moeten betalen. Misschien even je adres in je screenshot weghalen trouwens.
Hahaha ja, bedankt voor het zeggen. Maar dat wordt dan dus geen Oneplus 3 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik heb mijn OP3 ook zonder CC betaald.
En gewoon met Paypal.

Je hebt voor een OP3 geen CC nodig. Alleen een paypal account.
Als je genoeg op je PP hebt moet je gewoon een OP kunnen halen.
Anders even geld op je PP rekening storten met ideal

Bij je PP account moet je bij banken en kaarten zien dat je bankpas gekoppeld is.

[ Voor 14% gewijzigd door DarkSide op 13-07-2016 20:24 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
DarkSide schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:21:
Ik heb mijn OP3 ook zonder CC betaald.
En gewoon met Paypal.

Je hebt voor een OP3 geen CC nodig. Alleen een paypal account.
Als je genoeg op je PP hebt moet je gewoon een OP kunnen halen.
Anders even geld op je PP rekening storten met ideal

Bij je PP account moet je bij banken en kaarten zien dat je bankpas gekoppeld is.
Oke, dus als ik genoeg geld op mijn paypal account zet dan word het scherm dat ik krijg bij de betaling van deze telefoon ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

dat zou idd zo moeten zijn.
Paypal moet natuurlijk ook geld krijgen. als er geen geld op je rekening staat zal het terugvallen op CC.

Als je geen CC hebt, kan je je bankrekening koppelen.
Dit zal niet in 1 seconden werken. PP moet namelijk e.e.a verifieren. (is al lang geleden, geloof dat er wel 3 a 4 dagen overheen gingen bij mij).
Maar eenmaal gekoppeld aan een bankrekening is het erg makkelijk. En heb je ook geen geld nodig op je PP rekening. (ik zelf heb er nooit geld op staan en betaal er toch van alles mee).

Dus of bankrekening (goed) koppelen en even wachten op verificatie.
Of geld op je PP rekening storten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
DarkSide schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:
Paypal moet natuurlijk ook geld krijgen. als er geen geld op je rekening staat zal het terugvallen op CC.

Dit zal niet in 1 seconden werken. PP moet namelijk e.e.a verifieren. (is al lang geleden, geloof dat er wel 3 a 4 dagen overheen gingen bij mij).
Maar eenmaal gekoppeld aan een bankrekening is het erg makkelijk. En heb je ook geen geld nodig op je PP rekening. (ik zelf heb er nooit geld op staan en betaal er toch van alles mee).

Ik zou nu opzich wel 399 euro willen over maken via ideal naar mijn paypal account, maar ik wil wel zeker weten dat ik sowieso de telefoon dan kan kopen. Want ik wil niet vast komen te zitten met 399 euro op mijn paypal account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-07 12:31
Marcel9933 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:52:
[...]

Ik zou nu opzich wel 399 euro willen over maken via ideal naar mijn paypal account, maar ik wil wel zeker weten dat ik sowieso de telefoon dan kan kopen. Want ik wil niet vast komen te zitten met 399 euro op mijn paypal account.
Je kan geld natuurlijk ook weer terugboeken van je paypal account naar je bankrekening.
Vergeet niet om ook geld op je paypal rekening te zetten voor dingen als verzendkosten als die van toepassing zijn.

En als je op de paypal knop drukt, kom je als het goed is op een scherm met 2 delen. Op de ene helft van het scherm kun je met je creditcard betalen. Op de andere helft kun je inloggen met paypal.
Als je inlogt met paypal en geld op je paypal account hebt staan moet je daar gewoon mee kunnen betalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
DarkSide schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:

Zou je misschien een printscreen kunnen laten zien van hoe het er bij jou uit ziet bij de betaling van de op3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb even je titel verbeterd, want alleen OnePlus 3 zegt niet zoveel. Verder wat heb je zelf al geprobeerd? Op het internet staan genoeg verhalen van mensen die tegen hetzelfde probleem aan zijn gelopen. We zijn hier geen dumpbak voor vragen.

Je bent hier de vorige keer ook al op gewezen: Prulleman in "oneplus 3".

Graag eigen inzet tonen, anders gaat ook dit topic dicht.

[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 15-07-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Marcel9933 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:52:
[...]

Zou je misschien een printscreen kunnen laten zien van hoe het er bij jou uit ziet bij de betaling van de op3?
Waarom?
Als je een PP account hebt moet je gewoon een telefoon kunnen kopen.
Je moet echter wel geld op je account hebben staan, of je bankrekening koppelen.
Heb je geen bankrekening gekoppeld kan je geld op je PP account storten met ideal.

En dan kan je gewoon de telefoon kopen.
Volgens mij heeft Oneplus verder niets veranderd in de voorwaarde dat het alleen aan een credit card gekoppeld mag worden.

Ik heb al meerdere dingen besteld bij Oneplus zonder credit card. En zonder geld op mijn rekening.
Paypal betaald eerder aan oneplus dan dat zij geld van mijn bankrekening halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel9933
Bedankt voor de hulp!

Het probleem dat ik had was als volgt:

Ik wilde via Paypal betalen, maar toen ik op die optie drukte kreeg ik een scherm om creditcard gegevens in te vullen. Waardoor ik dus dacht dat OP de betaling via paypal niet accepteerden. Ik ging hier heen om zekerheid te krijgen wanneer geld erop zet dat ik dan ook echt de betaling kon doen.

Wat ik nu ook heb gedaan en de betaling heb afgerond. Nu zal ongeveer over 4/5 dagen de telefoon binnen komen.

(Het topic mag gesloten of verwijderd worden.)

[ Voor 4% gewijzigd door Marcel9933 op 15-07-2016 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 21:33

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hahn schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:49:
Nou weet ik toevallig dat ze ook gewoon gekoppelde bankrekeningen accepteren, want ik heb net gisteren een OP3 besteld en betaald met PayPal - zonder creditcard.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
en zorg ervoor dat als je een andere valuta op je paypal heb zoals GBP je deze omzet naar eur daarna kon ik pas via saldo betalen

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-07 16:54

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Soms verlangen bedrijven dat het een geverifieerd PayPal account is. Bijv. bij Microsoft had ik dit geintje ook, o.a. moest het account een aantal jaar bestaan ook al had ik mijn bankrekening gekoppeld maar niet zolang (een telefoontje met PayPal heeft dit in een paar uur opgelost). Misschien heeft OnePlus een zelfde afspraak met PP?
Goede oplossing is dan inderdaad om geld op je PP te zetten en met dit saldo de aankoop voltooien.
Pagina: 1