werkt operation flashpoint op mijn pc? :
pIII 733, 256 mb 133mhz ram, tnt2 32mb, win2k.
Zou dit werken?
pIII 733, 256 mb 133mhz ram, tnt2 32mb, win2k.
Zou dit werken?
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Verwijderd
Verwijderd
Ziet er juist super uitOp dinsdag 26 juni 2001 16:50 schreef Renko het volgende:
Het spel ziet er niet uit... dus dan zou het makkelijk wel kunnen!
Lelijke spellen werken meestal wel op lichte systemen. (alhoewel een 700MHz, met 256ram niet licht is)
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Verwijderd
Idd! Het is toch veel leuker om een grafisch wat minder spel te hebben waarbij je wel levensgrote levels heb met grote bossenOp dinsdag 26 juni 2001 17:03 schreef Bajo het volgende:
Dit spel moet het hebben van z'n gameplay en reallisme, grafisch behoort hij niet tot de toppers maar komt toch aardig in de buurt.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Verwijderd
Jep. gewoon nix invullen bij je teams. Dan doet de AI hun. Maar meestal schakel ik die juist uit. Maar goed... 1 vs 1 is ook niet leuk he?Op woensdag 27 juni 2001 19:16 schreef _Stryker_ het volgende:
ff een vraagje: kan je de AI mee laten spelen in MP? of coöp missies spelen met een maat?
hoe zet je dat aan dan nogwat : wat is het eigenlijk?Op dinsdag 26 juni 2001 23:28 schreef D³ het volgende:
Full Screen Anti-aliasing werkt overigens erg prettig bij dit spel moet ik zeggen, ziet er gelikt uit
Geeft nog voordeel ook want je kunt mannetjes in de verte duidelijker zien
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
dream on 1600*1200 geloof ik nooit met jou systeem, laastaan met een viper 550Op dinsdag 26 juni 2001 15:46 schreef FastDevil2000 het volgende:
ja, loopt denk ik wel goed.
Ik draai op een PII 400, 256MB intern en een viper 550 16mb (kreeg hem niet aan de praat met m'n viper II 32mb).
Ik draai flashpoint online op 1024xjeweetwel en singleplayer loopt het super op 1200xjeweetwel
Verwijderd
39
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq