Mijn huidige telefoon is net te vroeg overleden, ik mag namelijk pas over 3 maanden verlengen. Ik heb dus voor deze tussentijd een telefoon nodig. Ik zit echter met het dilemma, koop ik een nieuwe budgettelefoon of een tweedehandse, iets higher-end. Ik kom nu van een iPhone 6 en wil ongeveer 200-250 euro uitgeven aan een tijdelijke vervanger, die ik over 3/4 maanden weer doorverkoop.
In deze prijsklasse kom je voor een nieuwe telefoon eigenlijk gewoon uit op een Motorola G4.
Aan de andere kant, koop je voor 200 euro bijvoorbeeld een OnePlus X/OP2. Wat is in dezen de beste keuze?
Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat ik gewoon echt de hele dag met mijn telefoon kan doen (als ik ga stappen) en dat ik fatsoenlijk muziek kan luisteren (Spotify). Daarnaast is 4G een vereiste, aangezien ik elke maand bijna 20gb erdoorheen jaag bij KPN.
Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken.
In deze prijsklasse kom je voor een nieuwe telefoon eigenlijk gewoon uit op een Motorola G4.
Aan de andere kant, koop je voor 200 euro bijvoorbeeld een OnePlus X/OP2. Wat is in dezen de beste keuze?
Wat voor mij vooral belangrijk is, is dat ik gewoon echt de hele dag met mijn telefoon kan doen (als ik ga stappen) en dat ik fatsoenlijk muziek kan luisteren (Spotify). Daarnaast is 4G een vereiste, aangezien ik elke maand bijna 20gb erdoorheen jaag bij KPN.
Ik ben benieuwd wat jullie hierover denken.
[ Voor 6% gewijzigd door marijni12 op 13-07-2016 20:04 ]