Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
SMB share hosten/VPN server/Torrent/Usenet/Kodi
Wat mag het systeem gaan kosten?
210euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, begin vers op een SSD na, waarvan de werking onbekend is. (Micron c400)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, ram, cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst A-merken mits het budget het toelaat. En zou graag met het oog op de toekomst 4k op 24/30fps kunnen weergeven. Tevens zou een msata slot op het moederbord fijn zijn mits dit een echte performance boost geeft voor het OS en/of kan dienen als cache? Zoveel mogelijk sata poorten uit het liefst 1 controller.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini itx, micro atx wordt namelijk te groot
Ga je overklokken?
Standaard, met de mogelijkheid tot underclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel heel erg tussen AMD en Intel, en hoop hier duidelijk te krijgen in de performance verschillen in de APU markt en CPU + discrete gpu.
Hier zat ik over na te denken, aangezien ik al voor 40euro een case met psu heb kunnen bemachtigen. pricewatch: Fractal Design Array R2 Mini ITX NAS Case
SMB share hosten/VPN server/Torrent/Usenet/Kodi
Wat mag het systeem gaan kosten?
210euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, begin vers op een SSD na, waarvan de werking onbekend is. (Micron c400)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, ram, cpu
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst A-merken mits het budget het toelaat. En zou graag met het oog op de toekomst 4k op 24/30fps kunnen weergeven. Tevens zou een msata slot op het moederbord fijn zijn mits dit een echte performance boost geeft voor het OS en/of kan dienen als cache? Zoveel mogelijk sata poorten uit het liefst 1 controller.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mini itx, micro atx wordt namelijk te groot
Ga je overklokken?
Standaard, met de mogelijkheid tot underclocken.
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel heel erg tussen AMD en Intel, en hoop hier duidelijk te krijgen in de performance verschillen in de APU markt en CPU + discrete gpu.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-7600 Boxed | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | ASRock FM2A88X-ITX+ | € 100,61 | € 100,61 |
| 1 | Corsair Value Select CMV8GX3M2A1600C11 | € 34,40 | € 34,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 209,51 | |
Hier zat ik over na te denken, aangezien ik al voor 40euro een case met psu heb kunnen bemachtigen. pricewatch: Fractal Design Array R2 Mini ITX NAS Case
[ Voor 4% gewijzigd door John Doos op 13-07-2016 18:49 ]
Nee