Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een quadcopter. Ik zou graag een DJI Phantom willen, het maakt niet uit welk model. Als onder de drone maar een gimbal past waar mijn Action Camera in kan (de Denver AC-5000W). Mijn budget is rond de €250/€300, het mag een tweedehandsje zijn (dus een model die ik via marktplaats misschien voor een leuk prijsje kan kopen, en dan apart een gimbal erbij). Het hoeft niet per se een DJI Phantom te zijn, alleen ik heb hier wel goede ervaringen over gehoord. Het zou wel leuk zijn als het bereik rond de 500m zou zijn (of hoger). Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik heb al een Syma X5C, gekocht via Aliexpress om het uit te testen. Ik wilde een DJI Phantom 3 Standard kopen, alleen ik ben er achter gekomen dat dit net wat te professioneel voor mij is. En ik denk dat deze drone er echt gericht op is om video's/foto's te maken.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik zat al een beetje rond te neuzen op internet en kwam uit bij een Cheerson CX-20 via gearbest. Iemand hier ervaring mee? En iemand die hier een goedkope gimbal voor weet? Ook zat ik te kijken naar een DJI Phantom 1/2 op marktplaats.