Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
Mijn vraag
is het handig om mijn xperia c5 ultra dual te gaan rooten aangezien er weinig updates uitkomen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
ik gebruik op dit moment android 5.1 en ze hebben al meerdere keren belooft duidelijkheid te geven over android 6.0 op de xperia c5 ultra maar zijn dat tot nu toe nog niet nagekomen. ik weet dat je kingo kan werken en root genius. maar heb zelf niet eerder geroot. is het makkelijk om het zelf te doen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
hier heb ik de info vandaan:
http://androidgoroot.com/how-to-root-sony-xperia-c5-ultra/

en ik weet dat de roms bij xda kan downloaden

Beste antwoord (via androidfreaker op 14-07-2016 18:12)

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
rooten is niet hetzelfde als een custom rom installeren, ik raad je aan je eerst wat meer in de materie te verdiepen als je hiermee verder wilt gaan, niet elke nieuwe custom rom is stabieler dan de oude stock rom.

ik zou met name van te voren de populaire rom topics op XDA lezen en daar kijken welke roms de minste issuues hebben, het best onderhouden worden, opties hebben die je niet wilt missen. (vaak ontbreekt er sony software)

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 13-07-2016 21:10 ]

Strava

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
rooten is niet hetzelfde als een custom rom installeren, ik raad je aan je eerst wat meer in de materie te verdiepen als je hiermee verder wilt gaan, niet elke nieuwe custom rom is stabieler dan de oude stock rom.

ik zou met name van te voren de populaire rom topics op XDA lezen en daar kijken welke roms de minste issuues hebben, het best onderhouden worden, opties hebben die je niet wilt missen. (vaak ontbreekt er sony software)

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 13-07-2016 21:10 ]

Strava