Punkbuster en Asus

Pagina: 1
Acties:

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03-2025
Punkbuster loopt te mekkeren dat ik een Asus kaart heb. Waarom is dat? Wat kan ik ertegen doen en roep nou niet koop een andere kaart.

Fakir

Verwijderd

Ik weet dit niet zeker hoor, maar installeer even de detonator drivers voor je videokaart. Ik geloof dat punkbuster dan niet meer mekkert.

edit: De reden waarom punkbuster jouw kicked is omdat Asus van die leuke See-Through drivers heeft. Hiermee kun je door muren heen kijken door op 1 simpele knop te drukken. Zuig Asus :r (maar dat terzijde :P )

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10:15
Jij hebt idd Asus drivers installed, install ff Detonator 12.x ofzo, dan is het goed.

• Fakir
Maar de tvout dan? Hoe is de tvout van detonator. De Asus opties zijn best aardig op dat vlak.

Fakir

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-02 18:04
tvout is prima van de detonator. punkbuster loopt te zeiken over je asus drivers omdat je daarmee kan wallhacken. :(

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Spelen op een server waar je geen pb nodig hebt.

PB werkt toch niet tegen de echte cheaters.. alleen tegen de n00b die net begint met cheaten en te dom is om niet de hack tegen pb te installen.

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 17:56 schreef Raymond v/d H het volgende:
Spelen op een server waar je geen pb nodig hebt.

PB werkt toch niet tegen de echte cheaters.. alleen tegen de n00b die net begint met cheaten en te dom is om niet de hack tegen pb te installen.
Pcies. PB zuigt. Zo te omzeilen. Is voor de nOObs die denken dat het cheaten dan weg is, laat me niet lachen man.

BTW: een gratis wallhack in je driver is mooi meegenomen. En de detonator zuigt best wel kwa tv-out.

• Fakir
Nou ik ben de hack anders niet tegengekomen :)

Fakir

Verwijderd

Op dinsdag 26 juni 2001 18:35 schreef Fakir het volgende:
Nou ik ben de hack anders niet tegengekomen :)
Ik heb die optie ook nog nooit gezien hoor. Ik wil het ook niet weten, maar ik stop bij CS1.2 dus das mooi makkelijk. Zijn nu wel betere spellen.
Pagina: 1