Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede tweakers.

Na de zomervakantie begin ik aan mijn examenjaar ICT mbo niveau 4.
Ik zou komend school jaar bij bedrijf x laten we het maar ff noemen stage lopen.
Groot internationaal bedrijf wat zou er mis kunnen gaan vraag je je af.
In januari heb ik bij hun gesolliciteerd. hierbij werd vermeld dat ik was aangenomen. Dit heb ik tevens per mail laten bevestigen.
Op 6 juni kreeg dan eindelijk de POK (praktijkovereenkomst beroepsonderwijs) van school binnen.
De heb ik dan ook meteen laten invullen/ingeleverd. Deze heb ik ook al een tijdje thuis liggen ondertekend door mezelf,school en het stage bedrijf.

Vandaag werd ik opgebeld door de manager van de ICT afdeling, hij zei dat hij slecht nieuws had.
Wegens een reorganisatie in het bedrijf zou er onvoldoende medewerkers zijn om mij te begeleiden.
In andere woorden, ik zou dus geen stage kunnen lopen. Ik heb voor dit bedrijf mijn oud bedrijf moeten verlaten die mij goed betaalde, (hun zouden mij iets minder betalen maar dat vond ik wel oke).
En ik heb geen stage bedrijf meer, hier kan ik nu dus nog gaan zoeken terwijl vrijwel alle plekken in beslag zijn genomen, in zuid Limburg is namelijk niet al te veel aantrekkelijks.

Mijn vraag is dus of jullie me feedback kunnen geven of ze dit wel kunnen doen ivm de ondertekende POK.
Of wat ik eventueel kan doen om me uit dit zooitje te werken sinds komend jaar mijn examen jaar is en het toch graag zou willen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Cyphax

Moderator LNX
Stap 1 lijkt me het melden bij je stagebegeleider... ik hoop dat je die hebt toegewezen gekregen van school uit. Ik denk dat het daarna toch zaak wordt om een nieuwe plek te zoeken.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cyphax schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:35:
Stap 1 lijkt me het melden bij je stagebegeleider... ik hoop dat je die hebt toegewezen gekregen van school uit. Ik denk dat het daarna toch zaak wordt om een nieuwe plek te zoeken.
Ja mijn mentor zou hier al een tijd van weten maar die heeft mij nog niet gebeld of iets dergelijks.
Krijg hem ook niet aan de telefoon. Wat stagebegeleider betreft, die krijg ik pas begin van het schooljaar toegekend dus dat is ook weer net wat te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:56:
[...]
Ja mijn mentor zou hier al een tijd van weten maar die heeft mij nog niet gebeld of iets dergelijks.
Krijg hem ook niet aan de telefoon. Wat stagebegeleider betreft, die krijg ik pas begin van het schooljaar toegekend dus dat is ook weer net wat te laat.
Vreemd, ik zou alsnog de school op de hoogte stellen en daar ook om hulp vragen. Hulp kan komen in vorm van begleiding voor het vinden van een nieuwe plek of uitstel omdat je nu opnieuw opzoek moet.

Ik zou er niet vanuit gaan dat men "het weet". Assumption is the mother of all fuckups ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n0pe
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:53
Zoek meteen een nieuwe stage, liefst vandaag nog. Als het bedrijf aangeeft dat het niet door gaat dan houdt het helaas op, of het nu "oneerlijk" is of niet je gaat daar 99% zeker niet meer aan de slag kunnen dus daar moet je je overheen zetten.

Toen ik in het verleden MBO ICT deed waren dit enkele plekken waar stagiaires geplaatst werden
In Zuid Limburg:
Kembit
ARP
Cofely (werkplekbeheer)
DATA 4 (Maastricht airport)
AZM
Universiteit Maastricht
KPN (voormalig getronics)
Ivizi (Apple premium reseller)

[ Voor 40% gewijzigd door n0pe op 13-07-2016 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cardinal schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Vreemd, ik zou alsnog de school op de hoogte stellen en daar ook om hulp vragen. Hulp kan komen in vorm van begleiding voor het vinden van een nieuwe plek of uitstel omdat je nu opnieuw opzoek moet.

Ik zou er niet vanuit gaan dat men "het weet". Assumption is the mother of all fuckups ;)
Ja die zin heb ik vaak genoeg gehoord van mijn docenten, zit ook nu alle nummers die ik heb/ken achterna te bellen om meer duidelijkheid te krijgen.
n0pe schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:05:
Zoek meteen een nieuwe stage, liefst vandaag nog.

Toen ik in het verleden MBO ICT deed waren dit enkele plekken waar stagiaires geplaatst werden
In Zuid Limburg:
Kembit
ARP
Cofely (werkplekbeheer)
DATA 4 (Maastricht airport)
AZM
Universiteit Maastricht
KPN (voormalig getronics)
Ivizi (Apple premium reseller)
Ik ga ze nu mailen bedankt voor je hulp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Cofely heet inmiddels Engie Services. Houd daar even rekening mee bij je mail :)

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:55
Waar kom je vandaan? Ik zoek nog een stagiare ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frontysco schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:46:
Waar kom je vandaan? Ik zoek nog een stagiare ;-)
Ik woon zelf in Landgraaf maar heb een auto, dus enige afstand kan ik wel afleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:55
Dat word een beetje ver weg ben ik bang voor, locatie is Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Frontysco schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:47:
Dat word een beetje ver weg ben ik bang voor, locatie is Nijmegen.
Dat is helaas inderdaad net een beetje te ver weg, ik kijk eerst nog hier in de omgeving zou er echt niks in de buurt zijn kun je alsnog een prive berichtje tegenmoet zien, ik bedank je wel alvast voor het aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41
n0pe schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:05:
Zoek meteen een nieuwe stage, liefst vandaag nog. Als het bedrijf aangeeft dat het niet door gaat dan houdt het helaas op, of het nu "oneerlijk" is of niet je gaat daar 99% zeker niet meer aan de slag kunnen
Idd. Voor de TS is dit een geval van overmacht.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:09:
[...]
Ja die zin heb ik vaak genoeg gehoord van mijn docenten, zit ook nu alle nummers die ik heb/ken achterna te bellen om meer duidelijkheid te krijgen.
Try again. Indien dit niet lukt, contact opnemen met de schooleiding en vragen hoe nu verder in termen van procedure. Je zal ze of achter de broek moeten blijven aanzitten en tergelijketijd een nieuwe stage vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cardinal schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Idd. Voor de TS is dit een geval van overmacht.

[...]

Try again. Indien dit niet lukt, contact opnemen met de schooleiding en vragen hoe nu verder in termen van procedure. Je zal ze of achter de broek moeten blijven aanzitten en tergelijketijd een nieuwe stage vinden.
Hoofd van de ICT opleidingen gesproken sinds alle andere docenten al vakantie hebben.
Hij gaf zelf ook aan gewoon alvast naar andere stages te zoeken sinds de kans klein is dat hier nog iets goeds van uit komt. Momenteel ook vrienden aan het bellen die als bij een ICT bedrijf werken kijken of ik daar stage kan lopen. Hoop dat het allemaal goed komt.
Bedankt voor de feedback

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Ik zou een bericht plaatsen op Linkedin. Daar heb je grote kans dan mensen je berichten wel zien en een mogelijke plek hebben.

Mocht je geen LinkedIn account hebben, is dit gelijk het moment om er één aan te maken.
Een ICT-er zonder LinkedIn account bestaat bijna niet meer en is dé plek voor sollicaties, contacten en opdoen van info over ICT zaken.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06-2024
Het is net als in het echte leven vallen, opstaan en weer doorgaan...Helaas zul je toch zelf het iniatief weer moeten nemen in het vinden van een nieuwe plek aangezien het ook in jouw belang is om je opleiding af te ronden. Daarom enorm goed van je dat je je vraag hier plaatst en actief aan het bellen en mailen bent!

De volgende acties kan ik je adviseren;
- Linkedin profiel aanmaken en daar je werkervaring etc goed op zetten
- Bedrijven bellen voor contactgegevens van betreffende verantwoordelijke afdelingen (HR & ICT)
- Goed CV maken
- Mensen aanschrijven met je cv en je verhaal en op linkedin een publiek bericht plaatsen

Wellicht dat je ook hier in dit topic nog iets meer over je wensen en richting kunt aangeven waar je stage aan moet voldoen en wat voor soort functie(s) het moeten zijn? Je weet ook nooit of hier misschien andere mensen je nog verder kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wylana schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:54:
Ik zou een bericht plaatsen op Linkedin. Daar heb je grote kans dan mensen je berichten wel zien en een mogelijke plek hebben.

Mocht je geen LinkedIn account hebben, is dit gelijk het moment om er één aan te maken.
Een ICT-er zonder LinkedIn account bestaat bijna niet meer en is dé plek voor sollicaties, contacten en opdoen van info over ICT zaken.
Linkedin account heb ik, alleen niet veel connecties, weet niet of dat wat uitmaakt.
Blankinho schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:40:
Het is net als in het echte leven vallen, opstaan en weer doorgaan...Helaas zul je toch zelf het iniatief weer moeten nemen in het vinden van een nieuwe plek aangezien het ook in jouw belang is om je opleiding af te ronden. Daarom enorm goed van je dat je je vraag hier plaatst en actief aan het bellen en mailen bent!

De volgende acties kan ik je adviseren;
- Linkedin profiel aanmaken en daar je werkervaring etc goed op zetten
- Bedrijven bellen voor contactgegevens van betreffende verantwoordelijke afdelingen (HR & ICT)
- Goed CV maken
- Mensen aanschrijven met je cv en je verhaal en op linkedin een publiek bericht plaatsen

Wellicht dat je ook hier in dit topic nog iets meer over je wensen en richting kunt aangeven waar je stage aan moet voldoen en wat voor soort functie(s) het moeten zijn? Je weet ook nooit of hier misschien andere mensen je nog verder kunnen helpen.
Wensen maakt mij vrijwel niet al te veel uit, ik zal maar 6 maanden stage moeten lopen omdat ik in februari als alles goed gaat mijn diploma in ontvangst kan nemen, enigste wens is dat het tot 25km in de buurt ligt, om elke dag een paar uur onderweg te zijn zou niet goed uitkomen qwa bijbaan en het leven na school, heb tevens nu 12+ bedrijven gemaild met motivatiebrief+CV, hoop dat 1 van hun mij hierin kan helpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:33:
Vandaag werd ik opgebeld door de manager van de ICT afdeling, hij zei dat hij slecht nieuws had.
Wegens een reorganisatie in het bedrijf zou er onvoldoende medewerkers zijn om mij te begeleiden.
In andere woorden, ik zou dus geen stage kunnen lopen. Ik heb voor dit bedrijf mijn oud bedrijf moeten verlaten die mij goed betaalde, (hun zouden mij iets minder betalen maar dat vond ik wel oke).
En ik heb geen stage bedrijf meer, hier kan ik nu dus nog gaan zoeken terwijl vrijwel alle plekken in beslag zijn genomen, in zuid Limburg is namelijk niet al te veel aantrekkelijks.
Je zou de contactpersoon bij dat bedrijf kunnen vragen om mee te helpen. Als hij zich verantwoordelijk voelt kan hij misschien zijn netwerk inzetten.

(En een vraag via zo'n netwerk werkt beter dan een koude lead beginnen via de mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xghost
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 22:07
Als je al een ondertekende stageovereenkomst met het bedrijf hebt gesloten, lijkt het me dan toch logisch dat dit dan ook uitgevoerd moet worden? Je kan toch ook niet zomaar een mobiel abonnement opzeggen omdat je als bedrijf van koers bent veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:31
Een stageovereenkomst is geen arbeidsovereenkomst.
Beide partijen kunnen de overeenkomst op elk moment beëindigen. Dat staat er expliciet in. Zoek maar op.

[ Voor 76% gewijzigd door jeroen3 op 14-07-2016 21:29 . Reden: quote niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:52:
[...]

Linkedin account heb ik, alleen niet veel connecties, weet niet of dat wat uitmaakt.

[...]

Wensen maakt mij vrijwel niet al te veel uit, ik zal maar 6 maanden stage moeten lopen omdat ik in februari als alles goed gaat mijn diploma in ontvangst kan nemen, enigste wens is dat het tot 25km in de buurt ligt, om elke dag een paar uur onderweg te zijn zou niet goed uitkomen qwa bijbaan en het leven na school, heb tevens nu 12+ bedrijven gemaild met motivatiebrief+CV, hoop dat 1 van hun mij hierin kan helpen.
Allereerst: snap je, sucks, maar gewoon het beste van maken. Als een half jaar je sociale leven op een laag pitje moet staan voor je diploma, so be it. Bijbaan kun je ook gewoon bespreekbaar maken, dan maar wat minder uren en evt minder inkomsten. Het is een half jaar van je leven maar wel een belangrijk jaar.
Mijn zusje had destijd het effect dat ze omg Eindhoven woonde en in Heerlen stage moest gaan lopen, kon niet anders. En dan met het OV. Anderhalf uur enkele reis maar het moest. Dan doe je dat dus gewoon. Je zult nog wel eens vaker offers moeten maken in je leven, welcome to the world ;)

Denk persoonlijk dat als jij je opleiding komend half jaar wilt afronden, je weinig te kiezen hebt. Die 25 km is peanuts. Zonder file kun je in een half uur ook 50 km rijden als het moet. Toont aan een potentiele werkgever ook dat je er voor wilt gaan als je daar solliciteert. Je stageplek is je baas voor een half jaar, het is geen school. En zo moet je het ook zien. Als jij je professioneel gedraagt en opstelt dan spreekt dat in je voordeel :)

[ Voor 3% gewijzigd door The Eagle op 14-07-2016 21:37 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
The Eagle schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:36:
[...]

Denk persoonlijk dat als jij je opleiding komend half jaar wilt afronden, je weinig te kiezen hebt. Die 25 km is peanuts. Zonder file kun je in een half uur ook 50 km rijden als het moet. Toont aan een potentiele werkgever ook dat je er voor wilt gaan als je daar solliciteert. Je stageplek is je baas voor een half jaar, het is geen school. En zo moet je het ook zien. Als jij je professioneel gedraagt en opstelt dan spreekt dat in je voordeel :)
Hmmmm ik vind dat wel een gezonde houding. Het zit soms ook niet mee, maar da's niet hetzelfde als "het is onmogelijk". Ik moet ~120km rijden voor ik op kantoor ben. En dan 's middags nog een keertje terug, net zo ver ongeveer. :P Van oost naar west, letterlijk :) Nadeel van detachering. Maar in tweede instantie kan je daar nog weleens slim mee omgaan. Wat ik doe is 2 dagen per week thuis werken. Wellicht kan jij ook zoiets regelen. Wat ik ook doe is rond 5:45 vertrekken. Dat went (en ergens is het ook wel lekker zo vroeg de weg op te gaan) en je hoeft het maar kort te doen! Ik zit toch alweer bijna 2 jaar bij deze klant.

[ Voor 4% gewijzigd door Cyphax op 14-07-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Cyphax schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Hmmmm ik vind dat wel een gezonde houding. Het zit soms ook niet mee, maar da's niet hetzelfde als "het is onmogelijk". Ik moet ~120km rijden voor ik op kantoor ben. En dan 's middags nog een keertje terug, net zo ver ongeveer. :P Van oost naar west, letterlijk :) Nadeel van detachering. Maar in tweede instantie kan je daar nog weleens slim mee omgaan. Wat ik doe is 2 dagen per week thuis werken. Wellicht kan jij ook zoiets regelen. Wat ik ook doe is rond 5:45 vertrekken. Dat went (en ergens is het ook wel lekker zo vroeg de weg op te gaan) en je hoeft het maar kort te doen! Ik zit toch alweer bijna 2 jaar bij deze klant.
Gelukkig is dat niet voor iedereen zo.

Langer dan 20 min om naar me werk te gaan is een no go voor mij.
Maar goed dat is voor iedereen verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Mektheb schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:11:
[...]

Gelukkig is dat niet voor iedereen zo.
Dat je eraan kunt wennen? Vraag ik me af, ik denk dat iedereen dat wel zou kunnen. Maar ik snap heel goed dat anderen denken "hah, echt niet" dus dat verwacht ik ook zeker niet. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in eerste instantie ook zoiets had toen begon met detachering; hopen dat het in de buurt is. Eerste opdracht: bam, die 120km. :+
Ik heb het eigenlijk gewoon geaccepteerd en daar heb ik nog geen spijt van gehad. Het levert ook wat op uiteindelijk. :)
Langer dan 20 min om naar me werk te gaan is een no go voor mij.
Maar goed dat is voor iedereen verschillend.
Het enige wat ik maar wil zeggen is: denk goed na wat het je oplevert als je het moet doen, en wat je gaat doen als je er nee tegen zegt. Natuurlijk is het ideaal als je alsnog wat in de buurt vindt, maar ik wil maar zeggen dat het niet het einde van de wereld hoeft te zijn als dit wel je enige optie is. Beetje aanmoedigen. :)
w00t 20k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dat idd. Het is maar een half jaartje. En dan kun je vast wennen ook, want als MBO'er een baan vinden in die regio is ook niet echt prettig, laat staan veel doorgroeimogelijkheden. Probleem speelt in de regio zuid op alle niveaus, dus als MBO'er sta je dan onderaan de ladder.
Detachering is wel mogelijk, maar dan moet je dus de regio uit.

Ter indicatie: ik werk in Eindhoven, dagelijks op en neer vanaf Den Bosch. Als je de spits een beetje kunt mijden goed te doen. Collega van me komt dagelijks uit Maastricht op en neer, die is langer onderweg. Kiest ie zelf voor en is ook allemaal bespreekbaar qua werktijden en thuiswerken.

Maar als stagiar heb je nog niet zoveel te kiezen, alleen te wennen ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

FreakNL

Well do ya punk?

Cyphax, let op hè, je quote niet de TS mbt reistijd ;)

Voor mij is meer dan 45 minuten enkele reis ook een no go inmiddels. En voorlopig heb ik 5 minuten. Maar i've paid my dues, 2 stages op 50km enkele reis en 10 jaar detachering achter de rug...

De TS moet overigens niet zeuren als hij iets kan krijgen op een uur of anderhalf afstand, zeker niet in deze situatie. En het is maar een half jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FreakNL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:38:

De TS moet overigens niet zeuren als hij iets kan krijgen op een uur of anderhalf afstand, zeker niet in deze situatie. En het is maar een half jaar...
dit werd mij gevraagd:
Blankinho schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:40:
Daar heb ik op geantwoord, ik zeg niet dat ik helemaal niet wil reizen voor mijn stage, maar mij werd gevraagd wat ik wel graag zou willen hebben, dan al helemaal niet te spreken over iets van vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-08 17:24
Ik had ook zo iets mee gemaakt. 3 dagen voor het beginnen kreeg ik te horen dat er toen geen stagebegeleiding vanuit de opleiding was en dat ik dus niet kon beginnen. En dat ik hopelijk voor de volgende periode wel een stage zou kunnen vinden. Bij het bedrijf kon niet 3 of meer maanden gewacht worden. De datum waarop alle documenten uiterlijk voor de volgende periode ingeleverd moesten worden was een week later is. Dus 6 maanden later pas kunnen beginnen met de afstudeerstage.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou mensen eindelijk een update.

30+ mails de deur uitgestuurd naar bedrijven in zuidlimburg, alles helaas vol.
Gelukkig heb ik momenteel nog vakantiewerk bij mijn oude stage bedrijf.
Daar de manager aangesproken van ICT en het hele riedeltje uitgelegd, hij vond het lullig van het ander bedrijf en wou me maar al te graag terug hebben voor komend jaar.

Gelukkig eind goed al goed met wat frisse stress in de vakantieperiode.

Iedereen bedankt voor de hulp/feedback.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Gefeliciteerd man! Kan me voorstellen dat je nu erg blij bent :-)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:01
Tip: trakteer even bij het oude bedrijf. Dit soort werkgevers moet je omarmen.

Schiet tussen de palen en je scoort!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
30 mails verstuurd, je hebt niet bij de pakken neergezeten, kudos! :D
Mooi dat het goed is gekomen, maar 'k hoop dat je de volgende keer niet zo voor het blok word gezet. :)

• hjansen2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Offtopic @TS Loop je toevallig stage in Heerlen op een school?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
xzaz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:56:
Tip: trakteer even bij het oude bedrijf. Dit soort werkgevers moet je omarmen.
Zal ze zeer zeker trakteren :)
hjansen2 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:25:
Offtopic @TS Loop je toevallig stage in Heerlen op een school?
Nee dat niet, zit wel op het arcus maar loop geen stage op een school.

*edit

Wil ook nog rc5proxy bedanken voor zijn aanbod en Audiowaste het zelfde.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 19:40
15 jaar detachering gedaan, heel herkenbaar, tegenwoordig zit ik op 10 minuten loopafstand.

Ik zou ook niet meer terugwillen naar al dat autorijden, al mis ik de lease-auto nog wel eens.

Voor TS, sterkte, in je regio is er niet zo heel veel zoals je zelf al aangeeft, Zuid Limburg is nu niet bepaald het mekka van de ICT werkgevers.
In dat geval, en omdat je ook zelf al aangeeft dat er niet heel veel te vinden is, ben ik bang dat je je wellicht wat flexibeler zult moeten opstellen als het niets wordt, kijk naar 50km enkele reis oid.

Succes!

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-02 03:16
Marxje1981 schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:39:
15 jaar detachering gedaan, heel herkenbaar, tegenwoordig zit ik op 10 minuten loopafstand.

Ik zou ook niet meer terugwillen naar al dat autorijden, al mis ik de lease-auto nog wel eens.

Voor TS, sterkte, in je regio is er niet zo heel veel zoals je zelf al aangeeft, Zuid Limburg is nu niet bepaald het mekka van de ICT werkgevers.
In dat geval, en omdat je ook zelf al aangeeft dat er niet heel veel te vinden is, ben ik bang dat je je wellicht wat flexibeler zult moeten opstellen als het niets wordt, kijk naar 50km enkele reis oid.

Succes!
Ach, ik ben voor mn stage destijds elke dag heen en weer gegaan tussen Antwerpen en Tilburg, en werkte dan avonden en weekenden nog tot 22u bij in Antwerpen. (woon in BE)

Na dat half jaar zat ik er ook wel even doorheen.

Nu gelukkig een goede baan in consultancy, vreet nu nog meer kilometers, soms 300+ op een dag maar dat is dan naar klanten toe en valt onder werktijd. Vertrek dan bijvoorbeeld om 9.30 om om 11u bij een klant te zijn, meeting van een uur en dan door naar de volgende.

Als reistijd in mijn eigen tijd zou moeten zou ik er ook heel snel mee kappen.

En TS gefeliciteerd, en trakteer inderdaad maar even bij je werkgever :)

[ Voor 3% gewijzigd door Skimovic op 22-08-2016 23:10 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Pagina: 1