Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Met mijn nieuwe systeem wil ik gamen op een 2560x1080 beeldscherm, met een nader te bepalen wteede beeldscherm. Games die op de lijst staan zijn Witcher 3, starcraft 2, diablo 3, Skyrim, allen het liefst met 60fsp
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst om en nabij de 1000 euro, 200 euro speling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een systeem rondom de gx480, 16 GB RAM, 250/240 GB SSD en een toekomst bestendige processor (mocht ik ooit willen upgraden wil het liefst alleen een nieuwe videokaart nodig hebben) en last but not least een witte kast met window want die past goed in de mancave
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur voor merk, zolang het maar goed werkt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al redelijk ver m et mijn wensen lijst, wat ik vooral wil weten is of ik geen betere 'koopjes' over het hoofd zie met mijn huidige setup
Zelf ben ik op het volgende uitgekomen, met de toevoeging dat ik eigenlijk wil wachten op de rx480 nitro maar die kon ik nog niet in de lijst zetten
Met mijn nieuwe systeem wil ik gamen op een 2560x1080 beeldscherm, met een nader te bepalen wteede beeldscherm. Games die op de lijst staan zijn Witcher 3, starcraft 2, diablo 3, Skyrim, allen het liefst met 60fsp
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst om en nabij de 1000 euro, 200 euro speling
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het liefst een systeem rondom de gx480, 16 GB RAM, 250/240 GB SSD en een toekomst bestendige processor (mocht ik ooit willen upgraden wil het liefst alleen een nieuwe videokaart nodig hebben) en last but not least een witte kast met window want die past goed in de mancave
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen enkele voorkeur voor merk, zolang het maar goed werkt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben al redelijk ver m et mijn wensen lijst, wat ik vooral wil weten is of ik geen betere 'koopjes' over het hoofd zie met mijn huidige setup
Zelf ben ik op het volgende uitgekomen, met de toevoeging dat ik eigenlijk wil wachten op de rx480 nitro maar die kon ik nog niet in de lijst zetten
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | Sapphire Radeon RX 480 8GD5 | € 294,80 | € 294,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | BitFenix Comrade Window Wit | € 37,99 | € 37,99 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 57,95 | € 57,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 958,49 | |