Combined folder on W10?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:38
Mijn vraag
Op mijn tablet (andorid) kan iok zo heel makkelijk apps bij elkaar gooien en dat maakt dan een klein foldertje aan waarin ik aan het plaatje al kan zien wat er in staat. Nu wil ik dat ook op mijn w10 desktop doen. Maar ik kan daar niks van vinden. Enige dat er een heel klein beetje op lijkt is Fences van Stardock, maar dat blijft me te groot en ziet er niet zo uit zoals mijn iPad of Andorid tablet het doen. Bestaat er een dergelijk programma?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Stardck Fences

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Stardock fences en dergelijk spul. via Google nix kunnen vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 13-07-2016 11:36 ]

Beste antwoord (via maartend op 13-07-2016 11:47)

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Je kan toch gewoon een Folder aanmaken en die games noemen.
En daarin shortcuts naar al je games plaatsen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
DarkSide schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 11:33:
Je kan toch gewoon een Folder aanmaken en die games noemen.
En daarin shortcuts naar al je games plaatsen?
Klopt, maar dan blijft die naam er onder staan en meer van dat spul. Op mijn Android hoeft dat niet en zie ik gewoon wat er in staat aan het plaatje. Kan het wat moeilijk uitleggen, maar dat is wel het verschil.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Thnx darkside.

Die laatste lijkt te zijn wat ik zoek, anderen had ik al eerder gevonden en leken het niet te zijn. Die laatste doet drag/drop/create.

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zoiets werkt wel in het startmenu van Win10 (net als in Phone), maar in verkenner of je bureaublad werkt dit niet 'out of the box'.

Maar afaik kan fences ook een kleine variant maken, het is even geleden dat ik er mee werkte, maar ik kon ze uiteindelijk ter grootte van desktop icons maken.

Anders kan je nog altijd een folder maken met snelkoppelingen er in en zelf een icoontje maken met de programma's die er in zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1