Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Terugvinden van Tweakers 'specials'

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 15:18
Hallo daar!

Ik heb moeite met het terugvinden van de specials die door Tweakers geschreven worden. Bijvoorbeeld de special die jullie hebben gemaakt rondom de vakantie (welke gadgets je kan aanschaffen, voor thuisblijvers, vakantiegangers, etc). Of bijvoorbeeld de games die je deze zomer moet spelen.

Hoe kan ik deze items terugvinden op de site? In de zoekfunctie zitten ze niet onder .Geek of nieuwsberichten. Hebben ze een speciale status?

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via Muncher op 14-07-2016 08:40)

• jaadava
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
WoutF schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:56:
Het is inderdaad zo dat alle content die geen nieuws is, automatisch onder de noemer reviews valt. Daarbinnen kun je overigens prima filteren op het soort content dat je zoekt (achtergronden, reviews, previews, buy guides, etc...). Of een losse pagina puur voor 'specials' de moeite waard is betwijfel ik want van dit soort gadgetguides doen we er misschien twee per jaar. Het game-artikel over de zomergames is overigens gewoon een round-up, die je via de reviewlisting kunt vinden.

Wat ik zelf veruit het makkelijkst en snelst vind is de searchbox op de frontpage gebruiken, die zoekt namelijk door álle content. Tik 'zomer' en je krijgt als suggestie meteen de gamesroundup en met zoekwoord 'vakantie' komt meteen de special naar voren :)
Dat is wat ik zocht :) , had de searchbox inderdaad ook al gevonden maar viel me op dat die inderdaad pagina gebonden was. Natuurlijk had ik ook zo slim kunnen zijn om het dan vanuit de hoofdpagina te proberen 8)7
Heb nu alsnog de post gevonden waar ik al een tijdje naar opzoek was _/-\o_. Of het inderdaad nog zin heeft om een aparte pagina ervoor te maken weet ik niet zeker, grotendeels omdat denk ik het gros niet weet dat je via de frontpage een "search all" functie hebt? Eventueel kan het een ander idee zijn om ipv alle content automatisch onder reviews te laten vallen, een "Special" noemer aan te maken. Zo zouden mensen ook heel makelijk op de specials kunnen filteren zonder de naam te hoeven weten?

[ Voor 7% gewijzigd door jaadava op 13-07-2016 13:10 . Reden: Idee toegevoegd ]

Alle reacties

• jaadava
  • Niet online
Ben het hier wel mee eens, een tijdje terug was ik ook opzoek naar een wat oudere "special". Ook deze bleek voor mij onvindbaar. Zelf zat ik hierover na te denken, en kwam op het idee om misschien een voorstel te maken om een pagina zoals "Acties" te maken maar dan speciaal waar alle "specials" te vinden zijn?

Denk dat je op deze manier veel mensen blij kunt maken aangezien het dan een stuk makkelijker is om dingen terug te vinden.

Ps. Mocht deze functie er al zijn dan ben ik benieuwd waar deze verscholen zit ;)

(Weet niet of mijn bericht hier onder valt of onder "Mooie features")

[ Voor 6% gewijzigd door jaadava op 13-07-2016 10:13 ]

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 22:43

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

De Zomer-special valt onder Reviews (net als Achtergronden onder Reviews vallen) https://tweakers.net/reviews/

Maar dat het duidelijker kan, ben ik het wel een beetje mee eens ;)

[ Voor 7% gewijzigd door letatcest op 13-07-2016 13:05 ]

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:08

WoutF

Hoofdredacteur
Het is inderdaad zo dat alle content die geen nieuws is, automatisch onder de noemer reviews valt. Daarbinnen kun je overigens prima filteren op het soort content dat je zoekt (achtergronden, reviews, previews, buy guides, etc...). Of een losse pagina puur voor 'specials' de moeite waard is betwijfel ik want van dit soort gadgetguides doen we er misschien twee per jaar. Het game-artikel over de zomergames is overigens gewoon een round-up, die je via de reviewlisting kunt vinden.

Wat ik zelf veruit het makkelijkst en snelst vind is de searchbox op de frontpage gebruiken, die zoekt namelijk door álle content. Tik 'zomer' en je krijgt als suggestie meteen de gamesroundup en met zoekwoord 'vakantie' komt meteen de special naar voren :)

[ Voor 16% gewijzigd door WoutF op 13-07-2016 12:58 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• jaadava
  • Niet online
WoutF schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 12:56:

Dat is wat ik zocht :) , had de searchbox inderdaad ook al gevonden maar viel me op dat die inderdaad pagina gebonden was. Natuurlijk had ik ook zo slim kunnen zijn om het dan vanuit de hoofdpagina te proberen 8)7
Heb nu alsnog de post gevonden waar ik al een tijdje naar opzoek was _/-\o_. Of het inderdaad nog zin heeft om een aparte pagina ervoor te maken weet ik niet zeker, grotendeels omdat denk ik het gros niet weet dat je via de frontpage een "search all" functie hebt? Eventueel kan het een ander idee zijn om ipv alle content automatisch onder reviews te laten vallen, een "Special" noemer aan te maken. Zo zouden mensen ook heel makelijk op de specials kunnen filteren zonder de naam te hoeven weten?

[ Voor 7% gewijzigd door jaadava op 13-07-2016 13:10 . Reden: Idee toegevoegd ]

• Muncher
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 15:18
Bedankt voor de reacties!

Ik zocht vanuit de hoofdpagina en kon het toen niet vinden. Ik vind dat jullie jezelf als Tweakers redactie te kort doen met 'mensen vinden het toch wel'. Deze content is uniek voor Tweakers en zou wat mij betreft wat meer aandacht mogen verdienen. De overige nieuwsberichten kan ik vaak ook wel ergens anders vinden, maar dan weer zonder de nuttige comments die er vaak onder staan :).

Special maken hoeft wat mij betreft niet, maar het zou wel ietsjes makkelijker te vinden mogen zijn.
Pagina: 1