Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Tweakers Express 2016] Vlogcontest: win 2 kaarten!

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 14-12 22:58

Express Reporter (vlogger) wanted!

Wat wij zoeken is een tweaker die de hele Tweakers Express gaat volgen daarover een videoverslag maakt. Natuurlijk is ons eigen videoteam ook aan boord, maar we zoeken naar versterking vanuit de community. Om je te ondersteunen bij deze zware opdracht krijg je van Tweakers een camera en een extra Tweakers Express kaartje voor een +1.

Hoe?
Wat te doen: maak een filmpje in met waarom JIJ deze job moet krijgen. Humor is belangrijk! Het mag best snel en snappy. Zet het filmpje op YouTube of Vimeo, plaats het met de [video] tags in dit topic en wie weet ben jij erbij. De winnaar wordt gekozen door een deskundige jury binnen Tweakers.

Winnen!
De winnaar mag op onze kosten mee op de Tweakers Express om een leuk filmpje te maken van de reis. Een extra ticket voor je vriend/vriendin/cameraslaaf. De video wordt na afloop gedeeld op de napret pagina's, de landingszone en op de social media kanalen van Tweakers.

TL:dr
  • Win 2 vrijkaartjes Tweakers Express als Expressvlogger
  • Duur filmpje voor de de selectie: bij voorkeur maximaal 1 minuut.
  • Inzendtermijn: vanaf nu tot en met vrijdag 29 juli.
  • Er wordt een camera beschikbaar gesteld die de winnaar na afloop mag houden.
  • De winnaar wordt gekozen door een jury binnen Tweakers.
  • Personeel & crew van Tweakers uitgesloten

zeef wijzigde deze reactie 13-07-2016 14:36 (83%)

Tweakers Elect #eindbaas vanaf 1/10

• StecaGrid
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 15-12 17:13
Ik ben bang dat we geen vlog krijgen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: december 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Het is dat ik net 2 kaarten gekocht heb voor de TE, anders had ik mij wel opgegeven, ben nu ook bezig om mijn rondreis Japan waarbij ik 4 uur gefilmd heb te compileren naar een docu voor familie :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• fotografie999
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Duurde even maar dan heb je ook wat! Hierbij mijn inzending voor de Vlogcontest!

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True