Aankoopadvies laptop 450 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zal vooral programmeren, video's bekijken en leren.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
De laptop moet Visual Studio Community probleemloos kunnen draaien. Als het mogelijk is wil ik ook graag FIFA op de laptop kunnen spelen.

Wat is je budget?
Mijn budget is 450 euro, ik vind het niet erg om een tweedehands laptop te kopen, als deze maar in een straal van 20 kilometer van Amsterdam op te halen is.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal de laptop zeker 3/4 keer in de week naar school meebrengen.

Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Accuduur vind ik belangrijk, ik moet 6 uur kunnen werken op de laptop met een volle accu. De laptop mag maximaal 15,6 inch zijn en het gewicht maakt niet veel uit als de laptop maar geen 2,5-3kg weegt.

Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Ik denk een 2e hands Lenovo Thinkpad x240 te kopen, alleen bevalt de intel hd graphics mij niet. Mij lijkt het leuk om een "goede" videokaart in de laptop te hebben zoals de gt940m zodat ik onderweg games als FIFA kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
De eisen die je stelt en het budget gaan totaal niet samen. Je budget is te laag ookal koop je iets tweedehands dan zul je het echt niet gaan redden.