Toon posts:

kingston mem ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet nog ff een dimmetje halen..
nu zie ik dat bij VOS COmputers 128 meg 133 420 piek kost...is dit kingston memory beetje snel dan ?

Verwijderd

Topicstarter
//off topic,
waarom staat er bij www.overclockers.com bij de database GEEN enkele geocde duron / tbird ?
vaag..

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Kingston hoort tot de top van geheugen :), en qua snelheid, dat kan je aflezen, of je kan het ook vragen, en dan checken als ze je geflest hebben dan breng je het terug:0

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
als ik dat op mijn grote geheugen zoektocht in arnhem had gezien had ik het meteen gekocht.

Verwijderd

heb zelf net een stikje binnen gekregen voor een nieuw systeempje. Ik ga het er op z'n laatst volgende week inzetten, dus ik weet het nog niet, zou in ieder geval probleemloos 2-2-2 moeten draaien op 133 MHz. Voor dat geld is het in ieder gaval zeker de moeite waard ;)

-Nox

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoi, ik heb ook mijn kingston Value RAM binnen, en draait erg prettig op 2-2-2
en op 110fsb+hostclock = 143 mhz :)

Erg goed spul dat kingston, maar dan moet je wel kijken welke het is, want Kingston verkoopt hast van alle ram merken ram. Dus kijk wel welk type je hebt!

Verwijderd

Wat zijn nog zoal degelijke merken voor RAM geheugen.

Want tot voor kort wist ik zelfs niet dat er een verschil was in RAM geheugen (wat was ik toch een cluebietje toen :) )

Verwijderd

Topicstarter
Thermo, welke types zijn er dan ?
:)

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik heb vorige week 2x128mb kingston geheugen gekocht, het is WAARDELOOS

De ene PC startte windows niet eens op, een 2e pc wel na veilige modes

na 1 dag gebruiken krijg ik niet eens meer BEELD op m'n monitor als ik m'n 2e PC aanzette. Met de oude modules geen probs

Valt me erg tegen van 'het' RAM merk

note: ik gebruik een Asus k7v en had de problemen op 100 en 133MHz met beide dimms

Verwijderd

Renkie : Zou ja dan niet naar je mobo moeten kijken. Als je 2 reepjes op 2 manieren heb geprobeert. Lijkt me sterk dat ze allebij rot zijn.

Of je bent gewoon genaait en heb goedkope rot dingen gekregen. ;)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Renkie:

We kunnen op deze manier geen aandacht schenken aan je "probleem", daar je niet de benodigde gegevens ons mede deelt, zoals de instellingen in de BIOS, snelheid van het gegeven (opgegeven), snelheid FSB.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

De Kingston die OC-Shop verkocht had dezelfde Hyundai chips als mijn originele Hyundai PC133 en die draait op 150MHz(6ns)... http://skyscraper.fortunecity.com/siliconvalley/500/39.html

Verwijderd

Ik heb Kingston van Graficall met 7,5 ns Infinion sjips- draait met gemak cas2 2-2-2

op 133 mHz.

Verwijderd

Ik heb Crucial cas2. Erug snel!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Hahahahaha
Ik draai met mijn Xelo geheugen ook op 2-2-2 133 Mhz voor maar 298 piek bij eynstein toen :)
Nou doet u dan maar nog 2 reepjes :P :P

39

Pagina: 1