Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdeau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 28-07-2020
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een betrouwbaar bedrijf/website die iphone 5 onderdelen (dock connector, batterij, power volume knop kabel) verkoopt. Ik wilde eerder genoemde onderdelen vervangen.

Alvast bedankt!

...

ik heb al op de website phonegigant gekeken maar daar lijken alleen maar slechte reviews over te zijn

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• All0The0Web
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05-06 12:38
Je zoekt in Google naar webwinkels voor die onderdelen

Je zoekt vervolgens met Google naar reviews voor die webwinkels

Klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdeau
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 28-07-2020
All0The0Web schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:30:
Je zoekt in Google naar webwinkels voor die onderdelen

Je zoekt vervolgens met Google naar reviews voor die webwinkels

Klaar?
Dit heb ik gedaan, alleen bij allen ben ik er toch niet helemaal zeker over. Ook leek het me fijn om van deze community een goeie second opinion te krijgen aan gezien tech kennis op deze website vaak hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-08-2021
Ik bestel ze zelf vaak via Ebay (England) maar kijk anders eens bij Voputech als je in Nederland bestellen wilt en het snel in huis wil hebben.

Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:17
mcdeau schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 00:37:
[...]

Dit heb ik gedaan, alleen bij allen ben ik er toch niet helemaal zeker over. Ook leek het me fijn om van deze community een goeie second opinion te krijgen aan gezien tech kennis op deze website vaak hoger ligt.
Kijk dat is op zich een prima motivatie. Voordeel van de community is ook dat je niet de enige bent met die vraag ;)
https://gathering.tweaker...keyword=iphone+onderdelen

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ dat dus :)

Deze vraag is al een aantal keer gesteld, en er zijn diverse topics met informatie over dit onderwerp. Nog eentje is wat teveel van het goede, dus deze gaat op slot.

Mocht je er niet uitkomen, dan mag je uiteraard een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, waar je naar gezocht en wat je gevonden hebt, en waarom het niet voldeed. Op die manier kunnen we je het beste helpen :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.