Bepaalde afbeeldingen worden niet getoont.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-07 09:38

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik bekeek net even naar een topicstart die ik gemaakt hebt en mij viel mij op dat bepaalde afbeeldingen niet werden weergegeven. Firefox geeft de melding dat de pagina (als ik een afbeelding afzonderlijk open) niet juist wordt doorverwezen. In een Chrome werken deze afbeeldingen ook niet.

Bijvoorbeeld deze afbeelding:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eWymT7jLbjvGComvAs8y25UU/full.png

De afbeeldingen hebben het voorheen wel gewoon gedaan en aan de topicstart is in de tussentijd niks veranderd. Bovenstaande afbeelding staat in mijn fotoalbum. De andere afbeeldingen die niet werken staan ook in mijn fotoalbum.

Edit:
Afbeeldingen doen het weer. Wat was het probleem? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 12-07-2016 23:56 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zou met V&A Custom Afbeeldingen worden niet getoond te maken kunnen hebben gehad. Echter, omdat je het hebt over een bestaande TS, lijkt het mij dat er ergens iets dieper wat mis ging.

Kan natuurlijk ook een reboot van een van de storage servers zijn geweest waar deze afbeeldingen op stonden en het even duurde voordat deze weer terug online was.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:04

crisp

Devver

Pixelated

Blijkbaar een tijdelijke hick-up geweest :)

Intentionally left blank