Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonthunder
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-06 17:34
Hallo,

Wanneer Pokémon GO ook "officieel" uit is in Nederland zou ik het erg graag willen spelen. Mijn huidige smartphone zit helaas wat onder de systeemvereisten. Ik ben daarom vanplan om alvast een nieuwe smartphone aan te schaffen. Mij leek de Acer Liquid Zest 4G wel interessant. 2GB RAM, 1GHz quad-core CPU (en "LTE-support"), 720P scherm, GPS en gyro.

Nu is mijn vraag, gaat Pokémon GO hier een beetje smooth op draaien?

Alvast bedankt! :D

Beste antwoord (via Dragonthunder op 24-07-2016 18:48)

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 07-09 07:14
je hebt eventueel ook nog deze toestellen:
https://www.belsimpel.nl/...l-sim-black/specificaties
of de degene die jij zei veel keus heb je helaas niet. ze zijn niet gemaakt voor de google cardboard maar zullen ongetwijfeld erin passen. enigste nadeel is de scherm resolutie zal erg blokkerig zijn. dus ideaal voor minecraft

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
ik zou eerder naar een honor 5 x kijken of naar de wiko fever 4g die zijn met veel dingen iets beter. bovendien heeft de honor 5x een vingerafdruksensor. maar wat is je budget. en wil je meer gebruiken dan alleen pokemon go? zo kunnen we je niet de juiste antwoorden geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook eens kijken naar iets chinees, zoals een Xiami Redmi 3s/x o.i.d.

Veel beter specs, ongeveer dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonthunder
Bedankt voor jullie antwoorden. Mijn budget is niet echt hoger als € 140,-. Ik ben vanplan mijn mobiel naast Pokémon GO te gebruiken voor filmpjes kijken, chatten, 9GAG, web browsen, muziek luisteren, wat foto's/filmpjes maken, en misschien een beetje Jetpack Joyride. Dingen zoals een vingerafdruksensor zijn voor mij niet echt nodig.

Ik ben vooral benieuwd of Pokémon GO (smooth) speelbaar gaat zijn op de Acer Liquid Zest 4G.

Edit:
Zou mooi zijn als 'ie ook Google Cardboard VR aan zou kunnen

[ Voor 9% gewijzigd door Dragonthunder op 13-07-2016 14:14 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
je hebt eventueel ook nog deze toestellen:
https://www.belsimpel.nl/...l-sim-black/specificaties
of de degene die jij zei veel keus heb je helaas niet. ze zijn niet gemaakt voor de google cardboard maar zullen ongetwijfeld erin passen. enigste nadeel is de scherm resolutie zal erg blokkerig zijn. dus ideaal voor minecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

androidfreaker schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:52:
ik zou eerder naar een honor 5 x kijken of naar de wiko fever 4g die zijn met veel dingen iets beter. bovendien heeft de honor 5x een vingerafdruksensor. maar wat is je budget. en wil je meer gebruiken dan alleen pokemon go? zo kunnen we je niet de juiste antwoorden geven
Of de Honor 5c? Die is nieuwer, goedkoper en haalt (theoretisch) betere prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De Asus Zenfone Max is op het moment (buiten Chinese imports) de enige Europese telefoon met een echt grote (5000 mAh) accu.

Iets betere specs nog dan de Liquid Zest (Snapdragon 410 ipv een Mediatek), en verzendkosten zijn als ik het goed heb 5 euro van Frankrijk naar NL en gratis naar Belgie.

[ Voor 23% gewijzigd door Dreamvoid op 15-07-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiii,

Heb jij nu gezien of Pokemon Go op die Acer Liquid Zest 4G goed werkt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonthunder
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 00:08:
Hiii,

Heb jij nu gezien of Pokemon Go op die Acer Liquid Zest 4G goed werkt ?
Hey. Als eerst, sorry voor mijn late antwoord, ik zat een week zonder internet.

Ik ben vandaag net begonnen met Pokémon GO, en wat awesome. Het spel draait prima op de Acer Liquid Zest 4G. De enigste nadelen zijn dat de Liquid Zest 4G niet beschikt over een gyro-sensor, en AR mode dus niet mogelijk is. Maar het spel is alsnog super vet zonder AR mode, en ik mis het niet echt. En bij de summary van een Pokémon is de framerate aan de lage kant. Maar voor de rest draait het lekker smooth, en is het een prima toestel voor Pokémon GO.
Pagina: 1