Wie kan mij helpen?
Ik wou graag mijn iCloud opslag verhogen van 5GB (gratis) aar 50 GB (0,99 per maand).
Omdat ik niet in het bezit ben van een creditcard, heb ik €15,- aan iTunes gekocht.
Deze heb ik geactiveerd en staan ook onder mijn Apple ID.
Terug naar de aankoop. Via upgrade iCloud opslag klik ik 50gb aan, en dan koop (voer mijn wachtwoord in). Krijg ik de eerste link: Betaalinformatie is vereist. Tik op doorgaan om aan te melden, geef daarna de rekening informatie -> ga door.
Creditcard: Geen
Kaartnummer:
CVC-code
Maand: selecteer maand
Jaar: selecteer jaar
Land/regio: Nederland
Aanhef: Mevr.
Voornaam.
Achternaam
Adres e.d. allemaal ingevuld
klik op gereed.
Krijg de volgende pop up:
50 GB iCloud opslagruimte kopen voor €0.99 per maand.
Het bedrag wordt u onmiddellijk en maandelijks in rekening gebracht totdat u dit abonnement wijzigt of annuleert.
Klik koop -> Krijg ik de volgende link weer: Betaalinformatie is vereist. Tik op doorgaan om aan te melden, geef daarna de rekening informatie -> ga door.
En hierbij gebeurd niks.
Al meerdere malen betaalinformatie bij de App store ingesteld.
Wie kan mij helpen??
Ik wou graag mijn iCloud opslag verhogen van 5GB (gratis) aar 50 GB (0,99 per maand).
Omdat ik niet in het bezit ben van een creditcard, heb ik €15,- aan iTunes gekocht.
Deze heb ik geactiveerd en staan ook onder mijn Apple ID.
Terug naar de aankoop. Via upgrade iCloud opslag klik ik 50gb aan, en dan koop (voer mijn wachtwoord in). Krijg ik de eerste link: Betaalinformatie is vereist. Tik op doorgaan om aan te melden, geef daarna de rekening informatie -> ga door.
Creditcard: Geen
Kaartnummer:
CVC-code
Maand: selecteer maand
Jaar: selecteer jaar
Land/regio: Nederland
Aanhef: Mevr.
Voornaam.
Achternaam
Adres e.d. allemaal ingevuld
klik op gereed.
Krijg de volgende pop up:
50 GB iCloud opslagruimte kopen voor €0.99 per maand.
Het bedrag wordt u onmiddellijk en maandelijks in rekening gebracht totdat u dit abonnement wijzigt of annuleert.
Klik koop -> Krijg ik de volgende link weer: Betaalinformatie is vereist. Tik op doorgaan om aan te melden, geef daarna de rekening informatie -> ga door.
En hierbij gebeurd niks.
Al meerdere malen betaalinformatie bij de App store ingesteld.
Wie kan mij helpen??