Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Aankoop Laptop Toegepaste informatica (pxl) +-€600

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik ga in Oktober beginnen met de professionele bacheloropleiding toegepaste informatica in de PXL in hasselt.
Nu ben ik nog op zoek naar een degelijke laptop.
Aangezien ik net een 4K game pc gebouwd heb is mijn budget beperkt en rond de €600-€700
Ik heb geen voorkeur voor een merk zolang als het een I5 en 8gb ram heeft (eventueel een ssd) en snel genoeg is voor mijn opleiding.
De laptop zal dus elke dag moeten meegesleurd worden maar voor te programmeren is een 15'' scherm toch mooi meegenomen.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18-11 20:37
Zou je iets speciafieker kunnen zijn door bijvoorbeeld de minimumeusen van de opleiding te vertellen?

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 21:00:
Ik heb geen voorkeur voor een merk zolang als het een I5 en 8gb ram heeft (eventueel een ssd) en snel genoeg is voor mijn opleiding.
Waarom geen i3? Wil je een 13", 15" of 17" scherm? IPS? 768p, 1080p?

Verwijderd

Topicstarter
ard1998 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:58:
Zou je iets speciafieker kunnen zijn door bijvoorbeeld de minimumeusen van de opleiding te vertellen?
De minimumeisten zijn i5 min 8 GB ram (ssd is niet verplicht maar altijd wel mooi meegenomen)

Verwijderd

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:14:
[...]

Waarom geen i3? Wil je een 13", 15" of 17" scherm? IPS? 768p, 1080p?
De minimum eisen is een i5,met minimum 8gb ram voor te programmeren lijkt me 15" handiger, het hoeft niet per se een IPS display te zijn 1080p is altijd mooi meegenomen.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:28:
[...]

De minimum eisen is een i5,
Minimumeis van wat? Tussen sommige i3s en i5s zit nauwelijks verschil, misschien zijn er zelfs i3s die beter zijn dan i5s.
met minimum 8gb ram voor te programmeren lijkt me 15" handiger, het hoeft niet per se een IPS display te zijn 1080p is altijd mooi meegenomen.
Persoonlijk vind ik TN schermen vaak een ramp.

Verwijderd

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Minimumeis van wat? Tussen sommige i3s en i5s zit nauwelijks verschil, misschien zijn er zelfs i3s die beter zijn dan i5s.

[...]

Persoonlijk vind ik TN schermen vaak een ramp.
De minimumeisen van mijn opleiding dus zou liever een I5 hebben (ik weet dat er nauwlijks verschil tussen een i5 en een i3) ;)

• ard1998
wat denk je van een pricewatch: HP 250 G5 W4N92EA ?

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er zeer goed uit, vrij recente hardware skylake ;)
Merci voor de tip aangezien de laptop pas eind deze maand word aangekocht nog eens zien wat anderen voorstellen maar dit ziet er al zeer goed uit.
Thanks

Verwijderd

Topicstarter
eventueel iemand die iets rond de €600 weet kwestie van vergelijken

• ard1998

• hjkv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-11 15:06
Wat dacht je van gebruikte laptops? Ik heb bv. een HP Elitebook 8560w te koop staan. Gebouwd als een tank, quadcore i7, 8GB (kan tot 32GB), FHD scherm (IPS), nVidia Quadro videokaart... Kost 550 euro, met een halfjaar garantie

Verwijderd

Topicstarter
hjkv schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:01:
Wat dacht je van gebruikte laptops? Ik heb bv. een HP Elitebook 8560w te koop staan. Gebouwd als een tank, quadcore i7, 8GB (kan tot 32GB), FHD scherm (IPS), nVidia Quadro videokaart... Kost 550 euro, met een halfjaar garantie
Zou toch liefst een nieuw toestel wellen, maar merci voor het aanbod :)

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik voor deze ga gaan indien iemand nog een goedkoper alternatief vind.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Is de SSD niet te klein?

• ard1998
Je kan altijd gegevens opslaan in de clud of externe opslag zoals USB(harddrive)

Verwijderd

Topicstarter
Mensen die deze richting gevolgd hebben zeiden dat ge met 100gb meer dan toekomt ;) en zoals boven vermeld moest ik echt zien dat het te weinig is kan ik nog altijd een externe harde schijf aanschaffen
Pagina: 1