en <x> andere downloads...

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IT-Man
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 11:29
Mijn vraag
Weten jullie hoe vaak ik al op de link "en <x-aantal> andere downloads" heb geklikt om te proberen het lijstje met andere downloads weer te sluiten? Je moet op het kruisje klikken om het download lijstje weer te sluiten.
Ik zou het mooi vinden als je het linkje wederom kunt gebruiken om het lijstje weer te sluiten |:(

Relevante software en hardware die ik gebruik
Chrome en Windows 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb geprobeerd dit te negeren en gewoon te accepteren, maar een stemmetje in mijn hoofd blijft het proberen. 8)7 |:(

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je hoeft niet op 't kruisje te klikken. Gewoon op een leeg deel van de pagina doet hetzelfde. ;) Scheelt weer iets.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-Man
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 31-05 11:29
En toch zal ik waarschijnlijk op het linkje blijven drukken ;-), bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brrrtje?
  • Registratie: Mei 2022
  • Niet online
Zowaar! Iemand heeft exact mijn vraag al eens gesteld! En wel meer dan 6 jaar geleden. :)

Ik ervaar precies hetzelfde op mijn iPhone (Safari op iOS 16.1):
Ik ben altijd benieuwd wat de "andere downloads" zijn en ik zou graag de link als een soort mouseover gebruiken, maar dan zonder muis natuurlijk. Dus klik (pop-up opent) en dan weer klik (pop-up sluit).
Elders op de pagina klikken kan ook werken, maar ik merk dat ik in 9 van de 10 gevallen niet wil doorklikken naar 1 van de downloads, maar wil doorlezen bij het volgende nieuwsitem (die onder de pop-up ligt). Dit gaat het makkelijkst door op de plek te klikken waar je vinger al boven hangt. Je volgende doel (nieuwsitem) ligt verborgen en náást de link en pop-up klikken is uit de richting en voelt daarom onlogisch.

Is er eigenlijk een bezwaar tegen deze ontwikkeling? Met mijn beperkte programmeerkennis zou ik zeggen van niet.
Ik ben benieuwd wat de mening nu, zes jaar later is en of het kan worden toegevoegd.